3580
Prikaza
8
Komentara
SLAVONSKI BROD - Pretvarajući brodsku Ulicu Petra Svačića u istoimenu aveniju, izvođač radova, PZC Slavonski Brod, započeo je s iskopom zemlje i pravljenjem posteljice budućeg, sedam metara širokog, sjevernog kolničkog traka.
Uz postojeću južnu trasu koja se, osim na nekim pozicijama, neće dirati, zahvaljujući lijepom vremenu, profil bolje strane te prometnice postaje sve vidljiviji.
Nakon njezina završetka, prva brodska avenija imat će četiri kolnička traka, više kružnih tokova kao i biciklističke te pješačke staze.
O projektu uređenja avenije vrijednom 27 milijuna kuna SBplus je ranije pisao OVDJE i OVDJE, a kako napreduju radovi moguće je vidjeti na fotografijama i videu u prilogu.
Gradnja, bolje reci projektiranje ove avenije, kao nazalost i vecina drugih stvari u Brodu, radi se pod parolom "nadam se najboljem, ocekujem najgore". Sama cinjenica da se cijela avenija nece graditi odjednom, vec u nekoliko faza (citaj "deset godona"), jasno... Prikaži sve govori kako ce to biti polovicno rjesenje koje nece pomoci razvoju prometne infrastrukture onoliko koliko bi trebalo. Ok, mozda nema para trenutno da se gradi vijelom duzinom, mozda nisu otkupljene sve kuce, mozda nebeska tijela nisu u polozaju u kojem bi trebala biti za izgradnju 3 km ceste, ali zasto se onda rade polovicna rjesenja? Smisao postojanja avenija, bulevara i slicnih cesta je da se brzo dodje s jednog na drugi kraj grada. S ovom cestom to nece biti moguce jer je prvotni plan, koji je stariji od 30 godina, izmasakriran na 101 nacin. Tesko je danas ispravljati krive Drine nastale izgradnjom ceste na Jelasu, ali projektirati aveniju koja se suzava kod Halajka, odnosno ne projektirati prosirenje rotora na 2 trake, e to je vrhunac gluposti. Onaj tko je prihvatio takav prijedlog projektanata je ili glup ili mu se zivo fucka za promet, ali i prometnu sigurnost, u Brodu. Da se na rotor samo doda 10 metara asfalta do skretanja prema Budainci, kako bi se izbjeglo suzavanje avenije, problem je rjesen. Tuzno je pogledati stari plan koji je predvidjao siroki zeleni pojas izmedju kolnickih traka (gdje je btw trebao ici i tramvaj), a danas se to suzava na sirinu dostatnu za 3 macuhice... Potpuni izostanak vizije, hrabrosti i smionosti
A sad za ozbiljno... Lijepo se za Uskrs vidjelo koliko su gužve smanjili rotori a koliko otvaranje granica. Za Uskrs, kad se dio raseljenih građana vratio u grad, cijeli grad je bio jedna velika kolona, a svi rotori u svim... Prikaži sve smjerovima počepljeni. Đabe neukim ulizicama pričati da rotor ceste različite važnosti svede na ceste jednake važnosti, da od gužve u jednom smjeru napravi gužvu u svim smjerovima. Ako si ti kao lijevi skretač čekao dugo prije izgradnje rotora, to ne znači da sam duže čekao i ja koji sam išao ravno. Sve što se u Brodu radi, radi se stihijski, bez ikakvog planiranja, bez ikakvih studija i analiza, iz babine glave, zato se i čeka završetak radova da se vidi kako će stvari funkcionirati. Avenija sa rotorom i suženjima na svakih 100m? Zgodno jedino za obići traktore i autoškole.
ivomarkić, naš babo najjači na svijetu. On sve što dotakne pretvori u zlato. Prije njega nije bilo života, nakon što se on rodio sunce nam je zasjalo. Dok njega ne bi, bio nam je mrak, tek on je upalio svjetlo.... Prikaži sve Nemoj slučajno da netko kaže da je prije bilo bolje, jer nije. On napravio asfalta, rotora, bazena, biciklističkih staza... To što je on napravio, nije niko. Babo je naš heroj, svetinja, a u svetinje se ne dira.
Ponekad se sjetim čekanja na semaforu u Gupčevoj, prije podvožnjaka, između Lidla i Kauflanda. Znalo se čekati i po 10 minuta. Nakon što je sagrađen kružni tok nisam nikada čekao duže od 40 sekundi i to za vrijeme velikih gužvi.... Prikaži sve Sada sam isfrustriran kada moram čekati na semaforu ispred željezničke stanice, pa čak i večerom kada nema gužve. Jedva čekam kružni tok i na tom raskrižju. Treba strpljenja. Gradnju podvožnjaka u osječkoj i kružnog toka na Glogovici već smo zaboravili. Kako je lijepo kad nema čekanja. No, sjetim se i nekih bezobraznih, neukih, zlonamjernih komentara, komentara punih ljubomore čitatelja SBplusa. Začudo, svi objekti stoje gdje su i sagrađeni, nije ih Duspara preselio u Žeravac...
Kad proradi i taj spoj vidjeti ćemo. Opet će biti članak pa ćemo komentokome što smo dobili. Uglavnom ako stave zebru svako malo a budu makar dvije na trasi povrh one u kružnom kod podvožnjaka (samo to su već 2... Prikaži sve komada) a bit će sigurno još jedan na križanju sa Vukovarskom i kod svake trgovine vjerojatno. Pješak uzima prednost pa ti sad vidi.