2093
Prikaza
8
Komentara
SLAVONSKI BROD - Radovi na rekonstrukciji Ulice Ante Starčevića i Ulice Ivana pl. Zajca u Slavonskom Brodu koji su trebali donijeti modernizaciju središta Slavonskog Broda, već su suočeni s ozbiljnim izazovima, unatoč činjenici da radovi još nisu ni u potpunosti dovršeni.
Ovaj projekt, koji je od samog početka bio predmetom javne rasprave zbog visoke cijene, sada se suočava s novim izazovima. Grad Slavonski Brod je odlučio prihvatiti jedinu pristiglu ponudu na natječaju, onu tvrtke Hidroing d.o.o. iz Varaždina, iako je cijena od 1,57 milijuna eura (bez PDV-a) bila čak 30,83 posto viša od procijenjene vrijednosti. Natječaj je mogao biti poništen, ali Grad je odlučio nastaviti realizaciju projekta, svjestan da bi novi natječaj mogao rezultirati istim, ako ne i višim cijenama. Takvo stanje u 'građevini' - što zbog nedostatka radne snage, što zbog poskupljenja materijala - nažalost, nešto je s čime se suočavaju sve jedinice lokalne samouprave u Hrvatskoj.
Problem pucanja ploča samo je jedan od mnogih izazova. Otvara se pitanje je li uzrok oštećenja nedostatna kvaliteta ugrađenih materijala, pogreške izvođača radova, prevelik promet kroz pješačku zonu ili nešto četvrto – odgovori na ta pitanja još se očekuju.
Tijekom emisije "Gradskih 60 minuta" Radio Broda, jedan građanin je putem telefonskog poziva zatražio objašnjenje o puknućima na novopostavljenim pločama te upitao tko će i kada snositi odgovornost za sanaciju. Gradonačelnik, Mirko Duspara, odgovorio je na to pitanje, naglasivši važnost temeljite analize uzroka kako bi se poduzele odgovarajuće mjere.
- To se trenutno rješava jer oni ne mogu predati radove s tolikim brojem pukotina. Sada je samo pitanje da utvrdimo uzrok. Je li problem u samim pločama ili u prometu, budući da ondje ne bi trebalo biti prometa, barem ne u onoj mjeru mjeri u kojoj se to kod nas događa. - izjavio je gradonačelnik Duspara u emisiji Radio Brod.
Osim pucanja opločnika, problem predstavlja i neovlašteni promet vozila kroz pješačku zonu.
- Još uvijek nisu aktivni stupići koji sprječavaju ulaz vozila. Poznati smo po tome da vozilom prolazimo i za najmanje sitnice. U svakom slučaju, mislim da će se tehnički pregledom utvrditi koji su nedostaci i što je potrebno popraviti. - dodao je Duspara.
Iako su radovi podijeljeni u tri faze kako bi se olakšalo stanarima i poslovnim subjektima, situacija s puknutim pločama jasno ukazuje na to da će završetak projekta zahtijevati dodatno strpljenje.
Sve je to posljedica prometa u navedenoj ulici...ako je to pjesacka zona pa nije onda kamionski promet....dostavna vozila od 3,5 t vozikaju se za dostavu....treba napravuti jedno mjesto za iskrcaj i onda kolica i guraj misko cugu i naamirnice.
Loša podloga. Znači netko se uči raditi, plus okrene milijun i nešto eura. Bravo!!
Treba napraviti upravo ono što je jedan mudrac izjavio u medijima. Uzmite si neke tačke ili kolica te s njima prevozite stvari preko super truper dinamizirane šetnice kroz stari dio grada sa ultra mega rasvjetom iz budućnosti. A ne bi... Prikaži sve bilo zgorega napraviti nešto kao grad Dubrovnik, gdje bi ograničeni broj ljudi koračao preko kamena koji ima svojstva nevjerovatnih dostignuća znanosti. Ili pak naplaćivati ulaz u staru jezgru grada kao što to čini Venecija. Očekujem takvo nekako rješenje. Treba se držati novotarija kao što to rade druge kulturne metropole. Nikako nisam za to da se izvođaču ogule leđa te da ih kazneno progoni dok to ne naprave kako se treba napraviti.
Sramota! Ista stvar i na novim bazenima. Lijepi su, ali jedan tobogan uopce nije u funkciji, a vec prvih dana plocice u bazenu su se odlijepile. Kakva je to kvaliteta?