Biometeorološke prilike će biti povoljne i većina ljudi će se osjećati dobro. Kroničnim bolesnicima se preporučuje iskoristiti sunčano vrijeme za boravak na otvorenom u dijelovima dana s manjim toplinskim opterećenjem. Prilikom izlaska potrebno je koristiti UV zaštitu kože i očiju. (Izvor: DHMZ ; https://meteo.hr/)
mogućnost oborina
0-10%
vrijeme.net najavljuje da će na području
za Imotski vjerojatnost kiše biti 0-10%.
Tjedna prognoza
Četvrtak
19°
32°
Petak
19°
35°
Subota
23°
36°
Nedjelja
25°
38°
Ponedjeljak
1°
10°
Utorak
2°
13°
Srijeda
5°
16°
Hrvatska Danas
U srijedu u unutrašnjosti i na sjevernom Jadranu promjenjivo oblačno. Na kopnu je moguće i malo kiše, uglavnom u prvom dijelu dana. U Dalmaciji djelomice do pretežno sunčano. Vjetar na kopnu umjeren sjeverni i sjeveroistočni. Na Jadranu umjerena i jaka bura, prijepodne na sjevernom dijelu na udare i olujna. Jutarnje temperature zraka na kopnu od 13 do 17°C, na Jadranu od 18 do 23°C. Najviše dnevne temperature na kopnu uglavnom od 23 do 27°C, na Jadranu od 28 do 32°C.
Brinemo o Vašoj privatnosti
Više o našim Politikama zaštite privatnosti te Politikama kolačića možete pročitati ovdje: Politika zaštite privatnosti, Politika kolačića.
Mi i naši partneri pohranjujemo i pristupamo neosjetljivim informacijama s vašeg uređaja, poput kolačića
ili jedinstvenog identifikatora uređaja te obrađujemo osobne podatke poput IP adrese i identifikatore
kolačića radi obrade podataka u svrhu prikazivanja personaliziranih oglasa, mjerenja preferencija naših
posjetitelja i sl. Svoje postavke u svakom trenutku možete promijeniti u našim Pravilima o zaštiti
privatnosti na ovoj web stranici.
Neki partneri ne traže vaš pristanak za obradu vaših podataka već se pozivaju na svoj legitimni poslovni
interes. Takvom načinu obrade podataka možete se usprotiviti klikom na "Saznajte više".
Mi i naši partneri obrađujemo podatke kako slijedi: Pohranjivanje i / ili pristup podacima na
uređaju, Precizni geolokacijski podaci i identifikacija pregledavanjem uređaja, Prilagođeni oglasi i
sadržaj, mjerenje oglasa i sadržaja, uvidi o publici, razvoj proizvoda