Uslijed nestabilnih atmosferskih uvjeta i promjenjivog vremena biometeorološke prilike bit će razmjerno nepovoljne u većini Hrvatske. Ljudi osjetljiviji na vrijeme mogu osjećati umor i razdražljivost te biti slabije koncentracije i raspoloženja. Tegobe od kojih inače pate kronični bolesnici mogu biti pojačane vremenskim prilikama, stoga im preporučujemo izbjegavanje suvišnih napora te pridržavanje savjeta liječnika. (Izvor: DHMZ ; https://meteo.hr/)
mogućnost oborina
10-30%
vrijeme.net najavljuje da će na području
za Krapina vjerojatnost kiše biti 10-30%.
Tjedna prognoza
Nedjelja
15°
22°
Ponedjeljak
15°
24°
Utorak
14°
25°
Srijeda
17°
25°
Četvrtak
3°
11°
Petak
4°
13°
Subota
6°
16°
Hrvatska Danas
U nedjelju promjenjivo oblačno i nestabilno s kišom i grmljavinskim pljuskovima, lokalno i izraženijima. Vjetar na kopnu slab i umjeren sjeveroistočni, na istoku i sjeverozapadni. Na Jadranu uglavnom umjeren sjeverozapadnjak, na sjevernom dijelu bura. Jutarnje temperature zraka na kopnu od 12 do 17°C, na Jadranu od 18 do 24°C. Najviše dnevne temperature na kopnu od 19 do 25°C, na Jadranu od 24 do 28°C.
Brinemo o Vašoj privatnosti
Više o našim Politikama zaštite privatnosti te Politikama kolačića možete pročitati ovdje: Politika zaštite privatnosti, Politika kolačića.
Mi i naši partneri pohranjujemo i pristupamo neosjetljivim informacijama s vašeg uređaja, poput kolačića
ili jedinstvenog identifikatora uređaja te obrađujemo osobne podatke poput IP adrese i identifikatore
kolačića radi obrade podataka u svrhu prikazivanja personaliziranih oglasa, mjerenja preferencija naših
posjetitelja i sl. Svoje postavke u svakom trenutku možete promijeniti u našim Pravilima o zaštiti
privatnosti na ovoj web stranici.
Neki partneri ne traže vaš pristanak za obradu vaših podataka već se pozivaju na svoj legitimni poslovni
interes. Takvom načinu obrade podataka možete se usprotiviti klikom na "Saznajte više".
Mi i naši partneri obrađujemo podatke kako slijedi: Pohranjivanje i / ili pristup podacima na
uređaju, Precizni geolokacijski podaci i identifikacija pregledavanjem uređaja, Prilagođeni oglasi i
sadržaj, mjerenje oglasa i sadržaja, uvidi o publici, razvoj proizvoda