Željko Glavić, novi gradonačelnik Požege, ali na prvom mjestu vrhunski kirurg koji je na čelu Opće županijske bolnice u Požegi bio više od tri desetljeća, najjači je adut kojeg je HDZ mogao izvući iz rukava kako bi se uspješno izborio sa svim kosturima iz ormara u Požeštini. Nakon brojnih afera svojih prethodnika, gradonačelnik Glavić preuzeo je gotovo mesijansku ulogu. Koliko je težak takav teret i hoće li uspjeti pospremiti nered u Gradu Požegi, za SBplus otkrio je u godišnjem intervjuu.
Podijeli
Podijeli
Komentari
0
Najnoviji
Najnoviji
Najstariji
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka
na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo
registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke
obvezan je prethodno se upoznati s
Pravilima komentiranja na web portalu i
mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa
zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Komentirajte prvi!
Trenutno nema komentara, napišite prvi komentar i pokrenite raspravu.
Više o našim Politikama zaštite privatnosti te Politikama kolačića možete pročitati ovdje: Politika zaštite privatnosti, Politika kolačića.
Mi i naši partneri pohranjujemo i pristupamo neosjetljivim informacijama s vašeg uređaja, poput kolačića
ili jedinstvenog identifikatora uređaja te obrađujemo osobne podatke poput IP adrese i identifikatore
kolačića radi obrade podataka u svrhu prikazivanja personaliziranih oglasa, mjerenja preferencija naših
posjetitelja i sl. Svoje postavke u svakom trenutku možete promijeniti u našim Pravilima o zaštiti
privatnosti na ovoj web stranici.
Neki partneri ne traže vaš pristanak za obradu vaših podataka već se pozivaju na svoj legitimni poslovni
interes. Takvom načinu obrade podataka možete se usprotiviti klikom na "Saznajte više".
Mi i naši partneri obrađujemo podatke kako slijedi: Pohranjivanje i / ili pristup podacima na
uređaju, Precizni geolokacijski podaci i identifikacija pregledavanjem uređaja, Prilagođeni oglasi i
sadržaj, mjerenje oglasa i sadržaja, uvidi o publici, razvoj proizvoda