SLAVONSKI BROD - Dio žitelja istočnog dijela Brodsko-posavske županije, kao i oni iz okolice Slavonskog Broda, već satima nemaju pristup internetu i s njim povezanim televizijskim kanalima.
Kako je do korisničke podrške teško doći jer operatere pokušava dobiti veliki broj građana bijesnih zbog dugog zastoja i nenajavljenih poteškoća u mreži koji ostaju bez suvislog objašnjenja cijelo poslijepodne, zatražili smo neka ih nadležni informiraju barem putem portala SBplus (neki, naime, internetu mogu pristupiti putem mobilnog interneta i na taj se način informirati).
- Zbog manjeg tehničkog problema trenutno imamo poteškoće u pružanju naše usluge na području Slavonskog Broda i okolice. Zbog navedenog zaprimamo veliki broj poziva te na iste pokušavamo odgovoriti u najkraćem mogućem roku. Ispričavamo se svim našim korisnicima zbog neugodnosti uzrokovanih privremenom nedostupnošću usluge te molimo za strpljenje i razumijevanje. Naše stručne službe rade na rješavanju poteškoće, a korisnike ćemo obavijestiti po otklonu iste. - za SBplus odgovorili su iz Optima Telekoma d.d. Ipak, ostali smo bez odgovora na pitanje o tomu koliko će teškoće još trajati.
Ono što u Optimi nazivaju manjim tehničkim problemom, razljutilo je čitatelje portala SBplus koji nam se javljaju iz različitih mjesta.
- Već satima pokušavam doći do informacija, ali uzaludno. Kada nam trebaju uvaliti ugovore, onda su tu za nas, a kada trebamo pomoć, ne mogu svima uputiti ni običnu obavijest. Nakon nekoliko uzaludnih pokušaja, dobila sam operaterku koja je rekla kako nisu sigurni da će kvar riješiti danas. Ne mogu gledati TV niti imam internet. Doslovno sam odsječena od informacija. - za SBplus kazala je umirovljenica iz Bukovlja.
Nadamo se, ipak, kako će situacija biti uspješno riješena tijekom večeri. U međuvremenu će, valjda, pružatelji usluga poraditi i na komunikaciji s korisnicima u ovakvim trenutcima.
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -
marketinghr17.12.2020. u 13:12
Stipe@ ovoga puta si bio u pravu...čova vadio panjeve i izvalio glavni optički kabel...kako se javljam u 13:10, vidljivo je da je popravljen kvar! Do novog kvara...sretan ti Božić!
-
Stipe16.12.2020. u 21:04
Ne jednom se dogodilo da pripiti bageraši lokalnih građevinskih tvrtki, nehajno precvikaju kabele teleoperatera i HEP-a pa ljudi ostanu bez komunikacijskih i energetskih linija. Što da vam njihove korisničke službe kažu u tim slučajevima? Napio se brajko, inače je na... Prikaži sve poslu koncetriran ko muha zunzara i eto veselja.Ili da vam objašnjavaju kako je riknuo složeni router ili neki drugi komunikacijski uređaj. Što mi obični ljudi imamo od takvih detalja? Dovoljno je suvislo to nazvati manjim problemom koji će biti riješen za par sati.
-