/ 26
4990
Prikaza
1
Komentar
SLAVONSKI BROD – Kao što smo sinoć najavili, danas, oko 13:30 sati, konačno i u potpunosti probijen je tunel budućeg podvožnjaka ispod željezničke pruge u slavonsko-brodskoj Osječkoj ulici.
Trenutku probijanja tunela nazočni su bili Tomislav Dragovan, direktor Sektora za građenje i rekonstrukciju, te Željko Lijić, iz Hrvatskih cesta koje su investitor objekata.
Dobra koordinacija i suradnja su ključni čimbenici
Obojica su bili izuzetno zadovoljni stanjem na gradilištu, a poslije probijanja tunela podvožnjaka Dragovan je izjavio:
- Kao Brođanin znam koliko ovaj projekt znači gradu Slavonskom Brodu i njegovim stanovnicima. Investicija je to o kojoj se pričalo posljednjih tridesetak godina i, evo, dočekali smo te, kako se popularno kaže, 'ugledali svjetlo na kraju tunela'. Danas će prokop biti u punom profilu završen, slijedi završetak obložnih zidova, betoniranje temeljne ploče, nasipanje mehaničkog nosivog sloja (tampona), asfaltiranje u samom podvožnjaku i ovih pravaca odnosno pristupnih cesta i staza paralelno s podvožnjakom i poprečno iznad podvožnjaka. Nećemo zanemariti ni radove na pješačkom pothodniku koji idu jako dobro. Nadam se kako se ništa nepredviđeno u međuvremenu neće dogoditi te kako ćemo se od travnja 2016., kada zadovoljimo uvjete tehničkog pregleda i dobijemo uporabnu dozvolu, zajedno provozati kroz ovaj podvožnjak – rekao je Dragovan i dodatno pojasnio koliko je posao izgradnje ovakvog objekta složen:
- Najveći dio posla na ovom objektu, bez obzira što sada vidimo ovako impozantnu građevinu, obavljen je u prvih šest mjeseci pripremnih radova kada je trebalo izmjestiti sve infrastrukturne instalacije od plina, struje, i telefona do vode i kanalizacije. U građevinarstvu se rade i veći objekti, no ovo je projekt i objekt na kojem imamo sve što se u građevinarstvu može vidjeti – s neskrivenim zadovoljstvom rekao je Dragovan koji je zahvalio svim sudionicima u projektu i građanima riječima:
- Još jednom zahvaljujem projektantima, revidentima, nadzornim inženjerima, izvođaču, svim ostalima koji su nas pratili među kojima posebno HŽ-infrastruktura, a najviše zahvaljujem žiteljima posebno ovoga dijela grada na velikom strpljenju i razumijevanju. Ovakav objekt u centru grada samo uz takvu koordinaciju se i može napraviti.
Sve oštećene ceste će sanirati
Drugi nazočni predstavnik predstavnik investitora, Željko Lijić, također je ponosan je što je sudionik ovog, kako je rekao „izuzetno kompleksnog projekta" a o trenutnom i angažmanu Hrvatskih cesta u Slavonskom Brodu posljednjih par godina rekao je:
- Vrlo sam zadovoljan postignutim od dinamike radova, tehnologijom koja je na gradilištu primjenjena, i sa zajedničkim sudjelovanjem svih sudionika u izgradnji. Posebno smo zadovolni suradnjom s lokalnom upravom i mjesnom samoupravom. Radeći na ovom objektu, paralelno smo radili i na drugim manjim objektima pa smo sagradili nekoliko kružnih tokova, no ovaj objekt može biti na ponos svih a osobito građana Slavonskoga Broda koji će biti najveći korisnici ovog podvožnjaka koji će se nastaviti na veliki rotor na kanalu Glogovica. Izvođača u posao vrijedan dvanaest milijuna kuna već smo uveli. S ovim objektima grad Slavonski Brod dobit će nov, suvremen izgled i ključnih prometnica a sve je to u sklopu izgradnje prometne infrastrukture kakva u ovom gradu nije zabilježena desetljećima i kakvu građani zaslužuju jer im grad autocesta siječe na dva dijela. Po završetku ovih poslova sanirat ćemo ceste koje su u gradu korištene kao zaobilazni pravci te zaobilaznicu preko Gornje Vrbe. Za sanaciju navedenog u izradi je ili je već izrađena potrebna dokumentacija – naglasio je Lijić.
Trenutak koji svaki građevinar voli
I voditelj gradilišta, Robert Kovačević iz „osijek – Koteksa" istaknuo je izuzetno dobru suradnju svih sudionika u izgradnji podvožnjaka:
- Iako je ovo danas bio najlakši dio posla, ovo je trenutak koji svaki građevinar na ovakvim objektima voli vidjeti. Zahvaljujući pogodnom vremenu još uvijek dobro stojimo u terminskom planu, a osim onih poslova koje je naveo gospodin Dragovan, važan posao je sidrenje dijafragme i ispod natkrivenog dijela podvožnjaka te spajanje s crpnom stanicom kako bi se izbjeglo podvodnjavanje tunela prigodom velikih oborina.
Hebote stvarnoooo rupa, vidim glogu, bravo dečki, sve pohvale, vama , koji ste podnijeli najveći teret, te logistici koja je bila čitavo vrijeme radova uporna i pravovremena, ovu vijest nikada neću zaboraviti , obradovala me je više nego sam Božić... Prikaži sveić , nisam bio pesimista , mnogi su čitali moje komentare , te bi svaki puta dao naglasak da , nema rupe ispod pruge, i sve je to Pero kurac , ovaj put čestitka a Peru odmah šaljem u Njemačku na prisilan rad , jedino ako se pokažu problemi na rotoru kod potok Gloga , vraćam ga odmah nazad.