AKO je vjerovati 'Nijemcima' onda je ovaj podatak i više nego šokantan i dovodi u pitanje budućnost električnih vozila koja se smatraju adekvatnim rješenjem u sprječavanju daljnjega zagađivanja okoliša. Prema istraživanju Christopha Buchala, profesora sa sveučilišta u Kölnu i njegovih kolega Hansa-Dietera Karla i Hansa-Wernera Sinna, za institut za gospodarska istraživanja IFO, električna su vozila do 28 posto veći zagađivači zraka nego konvencionalna.
Iako električna vozila, kao finalni proizvodi koji sudjeluju u prometu, ne emitiraju štetne plinove, u procesu proizvodnje električnih baterija emitira se između 11 i 15 tona CO2, što bi 'preračunato u kilometre' iznosilo između 156 i 181 gram po kilometru. To je više nego što emitira dizelaš Mercedes C220, tvrde profesori.
Vjerujemo kako ova studija neće znatno utjecati na proizvođače električnih automobila, ali zasigurno će poljuljati stavove 'zelenih' udruga pa će se, ako se proces proizvodnje baterija ne usavrši, jednoga dana zalagati i za prestanak njihove proizvodnje. U tom slučaju Buchal i kolege rješenje vide u vozilima koja za pogonsko gorivo koriste metan. Njihova je proizvodnja najjeftinija i emitiraju trećinu manje štetnih plinova nego dizelaši, piše Autostart.
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -