STARA GRADIŠKA - Radovi na izgradnji mosta preko rijeke Save kod Stare Gradiške odvijaju se prema planu. Rok za njihov završetak 30. je svibnja ove godine, no kako su za SBplus kazali u Hrvatskim cestama, izvođači poduzimaju sve aktivnosti kako bi taj dio posla bio gotov već tijekom travnja.
Podsjetimo, međudržavni most preko rijeke Save nedaleko Stare Gradiške projekt je vrijedan 19.540.997 eura bez PDV-a, a zajednički ga rade Hrvatske ceste i Ministarstvo komunikacija i prometa BiH.
No, most, čija je čelična konstrukcija u cijelosti izrađena od strane djelatnika Đuro Đaković Montaže, tek je dio velikog projekta u sklopu kojeg je s hrvatske strane predviđena izgradnja spojne ceste od granice s Mađarskom preko Virovitice i Okučana do granice s BiH odakle će biti nastavljena spojem na autocestu Gradiška-Banja Luka. Na taj način bit će spojen koridor E661 koji predstavlja transverzalnu vezu srednje Europe i Jadranskog mora protežući se od Balatona u Mađarskoj pa do Splita. Procijenjena vrijednost izgradnje spojne ceste s hrvatske strane iznosi 410 milijuna kuna.
Početkom ove godine SBplus je u Hrvatskim cestama doznao kako se uskoro kreće s gradnjom spojne ceste. Ovih dana doznali smo da je realizacija tog dijela projekta krenula sredinom veljače.
„Izvođač radova je tvrtka Integral inženjering. Postupak javne nabave za usluge nadzora je priveden kraju te je sklopljen ugovor s tvrtkom Institut IGH d.d.. Time su se stvorili uvjeti za uvođenje izvođača u posao što je bilo 15. veljače 2022. godine. Ugovorom o građenju ugovoreno je izvođenje radova na izgradnji prometnice koja će spojiti most sa postojećom državnom cestom u RH (E661) južno od Novog Varoša te izvođenje radova na izgradnji platoa na kojem će biti smješten granični prijelaz. Izgradnja samog graničnog prijelaza u nadležnosti je Ministarstva financija. Vrijednost ugovorenih radova je 286.059.213,66 kuna bez PDV-a, a usluga nadzora 7.269.654,68 kuna bez PDV-a.", piše u odgovoru SBplus portalu, a koji je potpisala glasnogovornica Hrvatskih cesta Tamara Đurijanček.
Prema onome što smo doznali, od trenutka uvođenja u posao izvođač je obavio pripreme neophodne da se fizički započne sa samim radovima te je ovih dana započeo posao krčenja trase buduće ceste. Riječ je o strojnom uklanjanju grmlja i šiblja na poziciji upornjaka budućeg mosta preko Struga. Od strane arheološkog nadzora je izvršen terenski pregled lokacije stupišta S1 mosta Strug gdje je, uz prisustvo arheološkog nadzora, započelo, uklanjanje humusnog sloja. Nakon toga će na istoj poziciji uslijediti izrada radnog platoa za bušaću garnituru za izradu pilota.", piše u odgovoru Hrvatskih cesta.
Podsjetimo, još ranije smo doznali kako eventualni arheološki radovi neće u cijelosti zaustaviti radove na izgradnji mosta i pristupnih cesta, nego će se, kako su nam pojasnili tada, „radovi planirati na način da arheološki zaštitni radovi ne uzrokuju kašnjenje u rokovima izgradnje".
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -