SLAVONSKI BROD - 'Hit tjedna' (i) u brodskoj trgovini Lidl, 'od četvrtka 12. 01.' bila je Udarna bušilica 500w po cijeni od 179,- kuna.
Međusobnim informiranjem građani pomažu sebi jer na taj način šalju poruku trgovcina: Brođanke i Brođani nisu pripadnici primitivnih balkanskih plemena na kojima se možete bogatiti prodajom roba suspektne kvalitete i previsokih cijena.
Mada članak objavljujemo tog četvrtka, prinuđeni smo napisati 'bila' hit ponuda jer je, odmah u jutro, svih osam primjeraka 'hita tjedna' - prodano.
Dakle, Lidl je jednu od svojih biser ponuda objavio u svom katalogu i na web stranici pozivajući kupce neka dođu u njihove trgovine i kupe jedan od vrhunskih proizvoda po vrlo niskoj cijeni. Zbog niske cijene i visoke kvalitete, 'Udarna bušilica' i jeste dobila status 'hita tjedna'.
Međutim, Lidl je ponudio toliko besramno malen broj 'hitova tjedna' da je cijeli 'kontigent' od osam komada "prodan za sat vremena", kako nam reče prvi čitatelj koji je ozbiljno shvatio naš poziv na sudjelovanje u reklamiranju (kritiziranju) trgovačkih usluga.
Ono što je najpodlije, kupci menadžere trgovine Lidl ne mogu proglasiti lažovima "jer lažnim informacijama i reklamama navlače kupce u svoje trgovine". Naime, 'hit tjedna' može, ali ne mora, značiti (otud ona srpska: "Može da bude al' ne mora da znači") da će tog proizvoda, po cijeni od 179,- kn., biti cijeli tjedan - od četvrtka 12.01., kako stoji na reklami.
Trgovci uvijek mogu kazati kako je to bio 'hit tjedna' iza nas, pa, temeljem tog iskustva, dakle izbora kupaca, predlažu svima koji još nisu kupili bušilicu, a treba im, neka odmah dođu u Lidl, jer ono što im treba nalazi se upravo u njihovoj trgovini, dapače, to je 'hit tjedna'.
Poanta je u činjenici da bušilica nije 'hit tjedna' nego, za ovaj marketinški krug, određen predmet u funkciji navlakuše temeljem koje će kupci ući u Lidl. A kad su već u trgovini - u kojoj bušilica više nema - kupit će druge potrebštine kako ne bi morali opet odlaziti po namirnice u trgovinu u kojoj ih inače kupuje.
Savjesni kupci, koji poštuju sebe, koji ne dopuštaju trgovcima da ih vuku za nos, u takvim slučajevima, napustit će trgovinu bez da išta kupe, zapamtit će Lidlu tu prijevaru, prestat će odlaziti k njima kupovati te o svom iskustvu obavijestit će sugrađane (i) putem portala SBplus.
Međusobnim informiranjem građani pomažu sebi jer na taj način šalju poruku trgovcina: Brođanke i Brođani nisu pripadnici primitivnih balkanskih plemena na kojima se možete bogatiti prodajom roba suspektne kvalitete i previsokih cijena.
Nakon što se trgovci uvjere kako su brodski kupci pametni ljudi, tri puta će promisliti prije nego pokrenu navlakuša akciju sličnu ovoj Lidlovoj, ili ponude robu manje vrijednosti a veće cijene, u odnosu na matične države iz kojih trgovci potječu.
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -
Brodanin_sb13.01.2017. u 13:20
Hahah pa vuku nas svi za nos i nikom nista..sto protiv konzuma ne pisete. Prijevara na svakok polici. Lidl jedina prava trgovina gdje ljudi imaju dobru platu i ne rade svetu nedelju!
-
1234513.01.2017. u 12:19
...jos zanimljivije je od ovoga kad nesto uzmete, a na tome pise akcijska cijena....a kad pogledate racun naplate vam redovnu cijenu....nekoliko puta mi se to dogodilo u plodinama...imaju sistem, ako prode, prode....a tek je zanimljivo zasto njihovi radnici ne kupuju... Prikaži sve nista od onih pecenih proizvoda....nije im strano bacit na rostilj nesto s istekom roka...
-
X_faktor13.01.2017. u 10:23
Ne odredjuje Lidl u Slavonskom Brodu koliki broj busilica ce dobiti. Istu stvar rade u svim trgovackim centrima. Ili proizvoda nema ili su vec "prodani". Pod "prodani" znaci da su ih vec kupili trgovci istih tih trgovina za svoje prijatelje... Prikaži sve i poznanike na samom pocetku radnog vremena. Nisu ni dosli do prodajnog mjesta, nego stoje u skladistu, a otkucani su na blagajni. Lidl je bar posten prema kupcima cijenom i kvalitetom, a i tjednim ponudama, tu ne bude samo jedan proizvod po akcijskoj cijeni, nego cijeli niz proizvoda kojeg imaju taj tjedan na snizenim cijenama. Za razliku od Konzuma koji npr. uoci blagdana ima snizenje na asortiman poklona kojima su cijenu prije toga digli, onda stavili na snizenje od npr.40%, i onda je ta snizena cijena opet visa od redovnih cijena u drugim trgovinama. Medjutim narod kupuje jer su dobili bonove za "bozicnicu". Skuplja pita, neg' tepsija. Lidl i DM su prema kupcima najposteniji. Cijenom, kvalitetom ali i povratom robe.
-
Stockholm13.01.2017. u 05:43
Meni je još moj pokojni otac govorio sine baci smeće do petka poslije podne jer do ponedjeljka ćemo ga morati držati na terasi.Kante su naprosto bile poplavljene čitavim komadima kruha,hrane i ostaloga.Tada smo mi djeca bacali smeće,išli u trgovinu,išli u... Prikaži sve školu a i kupovali kruh kod pokojnog Pracnya. Bogami su tamo svaki tjedan stajali šleperi brašna od kojeg se pretpostavljam pekao izvrstan kruh.Od rata pa na ovamo, nisam vidio Caddy brašna, a pekara na svakom uglu. Ali imamo udarne bušilice komada 8, a kontejneri su prazni , tako da nisam siguran što ova čistoća odvozi. I da se vratim samo na tren na početak, kada mi je pokojni otac govorio, sine,kada kontejneri budu prazni u subotu ili nedjelju neće biti dobro. Doći će divlji i isterati pitome. Ja se u svome rodnom gradu više ne prepoznajem. Ne želim nikoga vrijeđati ali IQ u gradu je na razini jutrošnje vanjske temperature.
Prikaži sve komentare
-