SLAVONSKI BROD - U Slavoniju ovih dana stiže desetak influencera i blogera iz Australije, Japana, Velike Britanije, Njemačke, Poljske, Francuske i Makedonije. Na svom putu oni će posjetiti i Brodsko-posavsku županiju i Slavonski Brod.
Naime, njihov obilazak Slavonije i Baranje kreće od Virovitičko-podravske županije gdje će prvo obići Park prirode Papuk, izletište Jankovac, lokalitet Rupnicu,... Nakon toga odlaze u Požeško-slavonsku županiju u kamp Duboka u mjestu Velika, a obići će i vinariju Kutjevo te turističku atrakciju Kukuruzni labirint koja se nalazi u mjestu Viškovci na pola puta između Pleternice i Požege.
Nakon Zlatne doline influenceri i blogeri stižu u Brodsko-posavsku županiju. Prema iznesenom itinereru tu će iskusiti doživljaj jahanja na ranču Ramarin, obići će eko etno selo Stara Kapela, a u Slavonskom Brodu zadržat će se u obilasku Tvrđave.
Nakon toga odlaze u Osječko-baranjsku županije gdje će posjetiti državnu ergelu Đakovo i jezera Borovik, dok će boravak završiti na krajnjem istoku, u Vukovarsko-srijemskoj županiji na ovogodišnjim Vinkovačkim jesenima.
Cilj posjeta utjecajnih ljudi na društvenim mrežama je promocija Slavonije i Baranje i svega onoga što ona može ponuditi u posezoni. Blogeri su već jednom boravili u Hrvatskoj, a tada su njihove objave na Facebooku, Instagramu i Twitteru bile iznimno posjećene. Tada su obišli i predstavili zagreb i projekt Hrvatske turističke zajednice "Visit Slavonia, Share Slavonia", a sada obilaze slavonska mjesta za koja se organizatori nadaju da mogu privući turiste.
"U posjet tim regijama ponovo dovodimo svjetski poznate utjecajne ljude na društvenim mrežama, koji će dodatno pridonijeti već prije odlično prihvaćenoj kampanji za Slavoniju, koju je do sada dnevno znalo pratiti i više od milijun fanova diljem svijeta. Sada influencere i blogere vodimo u dijelove Slavonije i Baranje koji nisu bili obuhvaćeni u sklopu prvog dijela kampanje, čime želimo svijetu približiti hrvatsku kontinentalnu ponudu i posebice tih krajeva koji imaju veliki potencijal za razvoj cjelogodišnjeg turizma", poručio je tim povodom direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić.
No, ponavljamo neće biti dovoljno turistima, koje će influenceri i blogeri eventualno privući svojim napisima na društvenim mrežama, samo pokazati to što imamo. Želimo li ih zadržati te preko njih, na starinski način 'predajom s koljena na koljeno' privući njihove prijatelje i poznanike kao nove posjetitelje, ponudu će valjati dobro osmisliti i nadograditi. Nadamo se kako će odgovorni ovu priliku znati iskoristiti.
Riječ influencer u engleskome jeziku označuje općenito osobu ili skupinu osoba koja ima kakav utjecaj. U poslovnome jeziku nazivom influencer u engleskome se jeziku označuje osoba ili skupina osoba koji mogu utjecati na poslovne odluke zbog svojega ugleda, položaja ili veza te čije mišljenje i djelovanje ima veću težinu nego mišljenje ili djelovanje njihovih kolega ili usporedivih skupina. U hrvatskome se jeziku, u poslovnome žargonu, engleska riječ influencer upotrebljava u tome značenju, ali ona ne pripada standardnomu jeziku. Ta se riječ upotrebljava također, i u engleskome i hrvatskome, u vezi s društvenim mrežama i popularnošću koju osoba ili skupina na njima ima. Influenceri su u tome kontekstu često novinari, poznate osobe te stručnjaci u pojedinim područjima, tj. osobe koje na društvenim mrežama imaju mnogo sljedbenika.
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -
Stipe05.09.2018. u 13:15
Zato Zeit, jer oni imaju pametne ljude koji znaju od posjetitelja izvuči lovu i stvoriti od nečega senzaciju. Cijelo ti vrijeme to govorim. Mi to nemamo, što se zorno vidi po rezultatima. Inače, ne možeš gledati stvari izolirano. Nije tamo... Prikaži sve turizam jedina dobra grana, on je dio dobrog organizma, dio uspješne cjeline. On je doista šestina, što znači da se u ostalih pet šestina nešto doista i radi. Mani se Jugoslavije, krivog si za tu priču našao. U mojim stajalištima baš sve odudara od jugoslavenskog mentaliteta dok upravo u tvojima to žestoko "provejava". Tvoje stavove bi se najlakše opisalo onom poslovicom o žabi i dizanju nogu. Više ti odgovarati neću jer nisi naveo niti jedan konkretan primjer našeg turističkog delanja iz kojeg se vidi da smo pametno nadogradili jelo i spavanje.Kažeš oni nemaju more, a jedan Beč ostvaruje godišnje više nego cijeli naš Jadran. Dakle, ponavljam za one manje inteligentne: vanpasionski dodatni sadržaji, ne krevet i tanjur, ne more, rijeke i šume, već upravo ono sve pride što ide uz Diznilende, skijališta, povijesne metropole i sva ostala čuda. Ti nemaš ništa od toga, ali bi rado da slavonsci iscijede koji euro iz suhe drenovine. U Brodu ima kapaciteta za par konačišta i to je to, sve je ostalo uludo bacanje novca. Ako će privatnici ulagati svoj novac - onda bujrum, ali mi se čini da bi ti, a i ostali biseraši rado s novcem građana razvijali turistički biznis pa ako propadne - jebi ga nismo imali sreće.
-
Zeitform105.09.2018. u 12:03
Vidim Stipice,ti si još u Jugoslaviji,duhovno,organizaciono,a propala je.Turizam je veliki biznis,svaki šesti čovjek u njemu radi, i s najvećom stopom rasta u svijetu u zadnjih 60 godina,a među velikim biznisima,tj među vojnom industrijom,automobilskom,informatičkom,naftnom i prehrambenom industrijom turizam rastom dominira.Velika se... Prikaži sve lova vrti u Disney ,Las vegasu i mnogim drugim tematskim parkovima,a još veća dobit,čak veća nego u vojnoj industriji.A zašto Slavonija ,kažeš,pa onda rreci i zašto Austrija ,jer ni oni nemaju mora ,a prvaci su turizma već 40 godina .
-
Stipe05.09.2018. u 11:36
Influenceri su obično ljudi koji su vidjeli svijeta, koji imaju profinjen i profiliran ukus (zato i jesu influenceri) pa je pitanje čime ćemo ih potaknuti i motivirati da influencaju? Što će ih se to kod nas dojmiti da bi influencali... Prikaži sve za naš račun? Predlažem da, poput nekad direktora u ĐĐ, ljude odvedete na dobar ručak, a poslije im osigurate nele lokalne vesele drugarice ili drugove za ugodno druženje. Nekad, u socijalizmu to je palilo, možda i sad upali :)
Prikaži sve komentare
-