SLAVONSKI BROD - Iz financijskih izvješća objavljenih na stranici Državnog izbornog povjerenstva već je moguće provjeriti koliko je koji kandidat na lokalnim izborima 2025. potrošio na predizbornu promidžbu te tko su mu bili donatori. Tu smo provjeru izvršili i za osmero slavonskobrodskih kandidata.
Tomislav Tekić imao je točno 43 donatora, a najviše su mu donirale tvrtka Brodska posavina d.o.o. te jedna osoba - dvije tisuće eura. Još su jedna osoba i dvije tvrtke (Transport inženjering d.o.o. i Automatizacija industrijskih postrojenja d.o.o.) donirale po tisuću eura. Ukupno je Tekić kroz donacije primio 15.880 eura. Na kampanju je Tomislav Tekić potrošio 46.972,43 eura - većinom na promidžbe. Najviše je platio agenciju Millenium promocija, koju je, na četiri računa ukupno platio 42.500 eura.
Mirko Duspara nije imao donatore, a na kampanju je u dva kruga potrošio 12.400 eura. Sredstva su uglavnom otišla na usluge agencija (osam tisuća eura) i društvene mreže (3.750 eura), dok je ostatak išao za reprezentaciju, najam prostora i oglašavanje na televiziji.
Anto Ravlić (SDP) također nije imao donatore, ali je imao velike troškove predizborne promidžbe koji su se popeli na gotovo osam tisuća eura. Najviše je otišlo tvrtki Europlakat koja se brinula za billboarde, bigboarde, španmastere, street light i ostalo.
Mateja Pudića (NEZ) uglavnom su financirale firme - Mystical Travel, Elektro Vujeva, HOK automobili, Event and Go, Bera Mont, Maronet i Inceptum. Prikupio je 6.150 eura donacija, a najveća je bila 1200 eura. Na kampanju je potrošio 5.216 eura.
Slavica Lemaić (NEZ) nije imala puno donatora, ali su joj donirali značajne iznose. Najviše (po 600 eura) oni suradnici u kampanji koji su joj bili najbliži - kandidat za zamjenika Toni Tunjić, potom Darko Maras i Jana Kristić. Od sedam donatora prikupila je 2.532 eura za predizbornu promidžbu na koju je, u konačnici potrošila nešto manje od 2.400 eura - uglavnom na grafičke i tiskarske usluge, billboarde, plakate, najam štandova,...
Davor Cibula (Možemo!) u kampanji je bio gotovo nevidljiv. Nije imao ni donacija ni troškova promidžbe - kao ni nezavisni kandidat Mato Klarić i DP-ov kandidat Ante Gojević.
Sve ovo, dakako, ne znači da su navedena sredstva jedina potrošena u kampanji svakog pojedinog kandidata, ali ipak daje okvirnu sliku o tomu tko je koliko imao na raspolaganju za predstavljanje građanima.
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -