SLAVONSKI BROD - Jedanaest je dana do lokalnih izbora kad će Lijepa Naša birati nove župane, gradonačelnike i načelnike. Približavanjem 18. svibnja zaoštrava se retorika kandidata i iz ormara izvlače kosturi - uglavnom prema modelu 'rekla-kazala' i bez trunke primjene načela faktologije.
Jedan od njih je i vječna predizborna tema - podvožnjak koji spaja slavonskobrodsko Naselje Mali Pariz sa Svačićevom/Gupčevom. Teško je nabrojati sve koji su taj problem već ranijih godina obećali riješiti pa ipak - za svake malo jače kiše - podvožnjak 'pliva'. O opasnostima za vozače suvišno je i govoriti nakon što se prošle godine nekoliko njih zaletjelo u vodu i ostalo zaglavljeno u vozilima.
A činjenice su, zapravo, vrlo jednostavne i trebale bi biti poznate svima koji manipuliraju takvim temama u predizborne svrhe. Naime, za rješavanje tog problema nebitno je koji će kandidat zasjesti u fotelju gradonačelnika Slavonskog Broda. Jedino što može promijeniti situaciju je financiranje projekta Broda 2 državnim i europskim sredstvima (jer je riječ o investiciji 'teškoj' više od 120 milijuna eura).
Okrenimo se, stoga, činjenicama koje ne iznosi niti jedan od slavonskobrodskih kandidata za gradonačelnika.
Oborinske i komunalne vode s podvožnjaka u Naselju Mali Pariz odlaze u kolektor u Ulici Matije Gupca. Uslijed velike količine oborina u kratkom vremenu, dolazi do preopterećenja istog što rezultira značajnim usporavanjem dotoka vode s podvožnjaka i iz Kumičićeve ulice. Sve završi poplavom u podvožnjaku i vraćanjem odnosno izbijanjem vode u podrume obiteljskih kuća smještenih u ulicama vezanim za Kumičićevu.
Rješenje navedenog problema je realizacija projekta „Brod 2“ u sklopu kojeg će biti izgrađena i crpna stanica za oborinske vode koja bi oborinsku vodu s podvožnjaka te višak vode iz Kumičićeve ulice odvodila direktno u Glogovicu. „Brod 2“ već je godinama ocijenjen kao jedan od tri najspremnija vodno-komunalna projekta u Republici Hrvatskoj, no sredstava iz Ministarstva još uvijek nema.
Tu je i drugi slavonskobrodski primjer - nasreću, pozitivan - koji pokazuje istinitost gore navedenih tvrdnji. Naime, podvožnjaku u Osječkoj ulici se za naglih obilnih oborina ne događaju poplave. Razlog tomu je činjenica da se oborinska voda iz podvožnjaka u Osječkoj ulici već odvodi direktno u Glogovicu. Riječ je o projektu iz 2016. godine. Na podvožnjaku u Zagrebačkoj ulici, pak, oborinska voda odvodi se na kolektor koji završava na crpnoj stanici Mrsunja gdje postoji određena mogućnost rasterećenja.
O projektu Brod 2 PlusPortal piše već godinama, a dio tekstova moguće je pronaći i u nastavku:
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -
izsiroke07.05.2025. u 15:58
Činjenica je da je isti gradonačelnik 20 godina. To je dovoljno vremena za napraviti novo naselje a ne riješiti odvode jednog podvožnjaka. A ništa napravljeno nije. To su činjenice, ostalo je predizborna propaganda i opravdavanje. Ljudi su u Malom Parizu... Prikaži sve ogorčeni, ne samo zbog podvožnjaka, izgleda kao da se zaboravilo na taj dio grada. Tu će dobiti vrlo malo glasova.
- Prikaži sve komentare
-