SLAVONSKI BROD - Sjeverna vezna cesta, od 2012. godine, u nadležnosti je Hrvatskih cesta. Zahvaljujući toj činjenici, cijelom dužinom presvučena je novim asfaltom, a na njoj je izgrađen i lijep kružni tok, što je istočni ulaz u Slavonski Brod učinilo 'europskijim'.
Što se tiče održavanja ceste (više) i kanala pored nje (manje) hvalili smo novog šefa ispostave Hrvatskih cesta za Brodsko-posavsku županiju i dio Požeško-slavonske, Stružančanin Matu Vinarića, koji je zamijenio, također korektnog, dugogodišnjeg prethodnika Nenada Čera, jer je unapređen za regionalnog šefa Hrvatskih cesta sa sjedištem u Osijeku.
Dakle, ono što je dobro, hvalimo, a ono što dobro nije, kritiziramo. Opet. Naime, već smo pisali o oglasnom panou - postavljenom uz kanal Sjeverne vezne ceste - zbog kojeg nije moguće vidjeti dolazak vozila ako izlazite s parkirališta Elgrada ili Plodina.
Budući da su Hrvatske ceste (su)odgovorne za stvaranje preduvjeta koji će omogućiti siguran promet po Sjevernoj veznoj cesti i sigurno uključenje na nju, vjerujemo kako neće dopustiti da - zbog jednog opasno postavljenog oglasnog panoa - netko strada i, posljedično, na taj način sami obezvrijede dostignutu razinu prometnog standarda.
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -
Stipe20.10.2015. u 18:44
Čemu služe rupe izbušene u taman napravljenom "predivnom" novom asfaltu na tom kružnom toku? Ne uječu puno na automobile s većim kotačima, ali djeluje doista jadno. Nedaleko sjevernoj veznoj cesti na silasku s podvinjskog nadvožnjaka ti naši vrijedni cestograditelji nisu... Prikaži sve baš potrefili nagib ceste pa imate neugodno "zaranjanje" odmah nakon nadvožnjaka (kada se ide od Podvinja prema gradu). Zatim, fascinantno je vidjeti što su napravili naši slavni neimari nakon mjeseci i mjeseci asfaltiranja dijela valjda osječke ulice od šestinca I pa prema Marsoniji i tehničkom pregledu, odnosno nadvožnjaku za Bukovlje. To je nešto fascinantno, ni Ray Charles to ne bi tako napravio. Mjesecima je to netko radio za naš novac i netko je to zaprimio. Ne znam koga bi trebalo više nahvaliti: investitora, graditelja ili nadzor. Dakle, našli ste prave za hvaliti.
-