SLAVONSKI BROD – Nisu potrebne ulazno-izlazne ankete kako bi se otkrilo i utvrdilo da je godinama najčitaniji tjednik u Brođana- KAUFLAND, hibridna novinska forma, besplatni zabavnik i svehrvatsko glasilo istoimenog robnog lanca. Spoj je to oglasa i cijena proizvoda, reklama, članaka o domaćoj i stranoj estradi, svjetskim gradovima i čudesima, recepata, križaljki, horoskopa, nagradnih pitalica, filmskih i književnih recenzija i drugih globalno aktualnih tema. Red jednog, red drugog... prava, na prvi pogled, privlačna propagandno-informativna musaka.
Kaže nam reprezentativni Brođanin gospodin T. P.(41), višegodišnji penzioner iz MO Centar: Da na kućnu adresu ne dobivam besplatno kauflandske novine, a, bogami, i od ostalih jumbo-trgovina, sigurno ne bih čitao ništa, osim deklaracija na konzervama i drugoj ambalaži. Nisam nikad ni imao naviku čitanja, a sada kada imam vremena na pretek, ne želim davati novac za kupovinu novina koja nam prodaju tamo neka liberalna sranja. KAUFLAND i ponešto s tri hrvatske televizije zadovoljavaju sve moje kulturne potrebe, a informacije o svom statusu dobivam uživo, na sastancima. Čita tako gospodin T. P, kao i tisuće drugih brodskih pučana, potencijalnih potrošača prehrambenih i drugih artikala, marketinško (o)glasilo i podiže svoju kulturnu razinu- milimetar iznad nule. Zahvaljujući KAUFLANDU umirovljenik svakog tjedna ima pozitivan skor, recimo, u natjecanju s Victoriom Bakhem, suprugom isfuranog loptača Davida, koja, kako se pohvalila medijima, u životu nije pročitala nijednu knjigu, ali je zato već napisala dvije.
Izdavanjem redovnih reklamnih slikovnica za odrasle, marketinško-promotivni servisi džinovskih trgovačkih lanaca poput Kauflanda, s jedne strane, koliko-toliko čiste i održavaju zapušteni kulturni krajolik i preuzimaju ulogu novih prosvjetitelja za intelektualno lijene građane, brinu se za duhovne, a ne samo želučane potrebe svojih klijenata, a, s druge strane, riječ je o jednoj vrsti zatupljivanja, stvaranju potrošačkih automata, propagiranju ideala sreće, udobnog života, proguravanju i navlačenju na svoj teritorij, sve uz pomoć čiste manipulacije o nezamislivo niskim cijenama. Interes nas veže i spaja.
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -