Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka
na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo
registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke
obvezan je prethodno se upoznati s
Pravilima komentiranja na web portalu i
mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa
zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Stručni tim se složio da su upravo pješaci ti koji u većem dijelu guše protočnost prometa. Rješenje je slijedeće: na svakom ćošku postoje razni stupovi (rasvjeta, semafori i sl.). Ti, već postojeći, stupovi plus sajle, koloture, lanci i karabinjeri će... Prikaži sve riješiti problem. Naime, sajlu treba razapeti između stupova pri vrhu. Na tu sajlu staviti koloturu s koje će visjeti lanac s karabinjerom na kraju. Pješak koji želi prijeći na drugu stranu, samo se zakvači s karabinjerom, odgurne nogom od stupa i za tren oka je na drugoj strani, bez da zaustavlja kolonu automobila. Prvi preliminarni testovi pokazali su dva problema. Naime, testni pješaci nisu dizali noge dovoljno visoko, pa su ostali bez istih. Nadalje, postojala je samo jedna sajla, od milja nazvana "jednosmjerka", pa su se slijedeći testni pješaci, koji su krenuli s suprotnih strana, sudarali na pola puta, taman iznad bijele linije ceste. Stručni tim je riješio i te probleme uvođenjem dvije sajle, od milja nazvane "dvosmjerke", te velikom tablom upozorenja na svakom stupu koja jasno kaže: dižite noge visoko i ne prelazite cestu kad nailazi autobus ili kamion! Što se tiče djece, stručni tim zamoljava roditelje da djeci kupuju torbe s trakom od kepera na vrhu, na koje će se kvačiti karabinjer, te tako omogućiti prelazak 5-6 djece odjednom, prelazak od milja nazvan "grozd"...
darkotosh...birokracija bi rješavala Olivinu ulicu i željeznički prijelaz tri godine..ali mala djeca zbog kojih se nije otvorio kružni tok od Konzuma do Gundulićeve ulice su već odrasli ljudi.Zrinska ulica zjapi prazna a otvaranjem prema Gundulićevoj ipak bi se rasteretio kružni tok u Svačićevoj.
Ponovno sramotan primjer kako naše "odgovorne" institucije rješavaju probleme; tek po događaju, a nikako da neko od "stručnjaka" koji primaju plaću za rad uoči problem pravovremeno. I vrapcima na grani bilo je jasno do čega će dovesti izgradnja rotora na... Prikaži svena križanju Svačićeva-Gupčeva.
U fazi projektiranja rotora niko nije dao rješenje cjelokupne regulacije prometa, u vrijeme gradnje također, a sada su svi odjednom pametni, a građani trpe nered na prometnicama već mjesec dana i tome nije kraj...
Bravo za gradsku upravu, projektante, recezente, nadzor, itd, itd.
I sad neka mi netko kaže da smo mi normalan narod!? Ja tvrdim da nismo!!!! Upravo sam vozilo prolazio Budakovom ulicom i vidim situaciju da čovjek ne povjeruje. Kud je gužva kakva već je, biseri se sjetili i bojaju pješački... Prikaži sve prijelaz uz samo raskrižje. Zatvorili čunjevima jednu traku i napravili opći pičvajz! Ljudskoj gluposti nikad kraja!
Više o našim Politikama zaštite privatnosti te Politikama kolačića možete pročitati ovdje: Politika zaštite privatnosti, Politika kolačića.
Mi i naši partneri pohranjujemo i pristupamo neosjetljivim informacijama s vašeg uređaja, poput kolačića
ili jedinstvenog identifikatora uređaja te obrađujemo osobne podatke poput IP adrese i identifikatore
kolačića radi obrade podataka u svrhu prikazivanja personaliziranih oglasa, mjerenja preferencija naših
posjetitelja i sl. Svoje postavke u svakom trenutku možete promijeniti u našim Pravilima o zaštiti
privatnosti na ovoj web stranici.
Neki partneri ne traže vaš pristanak za obradu vaših podataka već se pozivaju na svoj legitimni poslovni
interes. Takvom načinu obrade podataka možete se usprotiviti klikom na "Saznajte više".
Mi i naši partneri obrađujemo podatke kako slijedi: Pohranjivanje i / ili pristup podacima na
uređaju, Precizni geolokacijski podaci i identifikacija pregledavanjem uređaja, Prilagođeni oglasi i
sadržaj, mjerenje oglasa i sadržaja, uvidi o publici, razvoj proizvoda
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Ja mislim da je sada najoptimalnije vrijeme da se počne gradit rotor kod Halajka
Stručni tim se složio da su upravo pješaci ti koji u većem dijelu guše protočnost prometa. Rješenje je slijedeće: na svakom ćošku postoje razni stupovi (rasvjeta, semafori i sl.). Ti, već postojeći, stupovi plus sajle, koloture, lanci i karabinjeri će... Prikaži sve riješiti problem. Naime, sajlu treba razapeti između stupova pri vrhu. Na tu sajlu staviti koloturu s koje će visjeti lanac s karabinjerom na kraju. Pješak koji želi prijeći na drugu stranu, samo se zakvači s karabinjerom, odgurne nogom od stupa i za tren oka je na drugoj strani, bez da zaustavlja kolonu automobila. Prvi preliminarni testovi pokazali su dva problema. Naime, testni pješaci nisu dizali noge dovoljno visoko, pa su ostali bez istih. Nadalje, postojala je samo jedna sajla, od milja nazvana "jednosmjerka", pa su se slijedeći testni pješaci, koji su krenuli s suprotnih strana, sudarali na pola puta, taman iznad bijele linije ceste. Stručni tim je riješio i te probleme uvođenjem dvije sajle, od milja nazvane "dvosmjerke", te velikom tablom upozorenja na svakom stupu koja jasno kaže: dižite noge visoko i ne prelazite cestu kad nailazi autobus ili kamion! Što se tiče djece, stručni tim zamoljava roditelje da djeci kupuju torbe s trakom od kepera na vrhu, na koje će se kvačiti karabinjer, te tako omogućiti prelazak 5-6 djece odjednom, prelazak od milja nazvan "grozd"...
darkotosh...birokracija bi rješavala Olivinu ulicu i željeznički prijelaz tri godine..ali mala djeca zbog kojih se nije otvorio kružni tok od Konzuma do Gundulićeve ulice su već odrasli ljudi.Zrinska ulica zjapi prazna a otvaranjem prema Gundulićevoj ipak bi se rasteretio kružni tok u Svačićevoj.
Ponovno sramotan primjer kako naše "odgovorne" institucije rješavaju probleme; tek po događaju, a nikako da neko od "stručnjaka" koji primaju plaću za rad uoči problem pravovremeno. I vrapcima na grani bilo je jasno do čega će dovesti izgradnja rotora na... Prikaži svena križanju Svačićeva-Gupčeva. U fazi projektiranja rotora niko nije dao rješenje cjelokupne regulacije prometa, u vrijeme gradnje također, a sada su svi odjednom pametni, a građani trpe nered na prometnicama već mjesec dana i tome nije kraj... Bravo za gradsku upravu, projektante, recezente, nadzor, itd, itd.
I sad neka mi netko kaže da smo mi normalan narod!? Ja tvrdim da nismo!!!! Upravo sam vozilo prolazio Budakovom ulicom i vidim situaciju da čovjek ne povjeruje. Kud je gužva kakva već je, biseri se sjetili i bojaju pješački... Prikaži sve prijelaz uz samo raskrižje. Zatvorili čunjevima jednu traku i napravili opći pičvajz! Ljudskoj gluposti nikad kraja!