/ 51
4271
Prikaza
0
Komentara
SLAVONSKI BROD – Jedno je gradilište, u odnosu na učinjeno i preostalo, pri kraju – drugo, jednako gledajući, na samom je početku. Tako bi se moglo sažeti najnovije 'izvješće' o dva najveća i aktualna slavonsko-brodska infrastrukturna gradilišta. Onom, prvom, gradilištu podvožnjaka ispod željezničke pruge u Osječkoj ulici i drugom, praktično u nastavku prethodnoga, gradilištu rotora kod Hebranga s novim mostovima na kanalu Glogovica. Druga ključna razlika između ova dva gradilišta je što na prvom, unatoč kiši koja je povremeno, ali skoro cijeli dan padala, i u petak je, a kažu i danas, u subotu će biti isto, doista se radi. Na drugome ne.
Nakon što su u šaht crpne postaje, prije par dana, ugradili novih šesnaest tona armaturnog čelika, i postavljanja obloga, ili – kako bi se hrvatski reklo – šalunga, jučer su radnici salijevali betonske nosače za crpke koje će biti postavljene na tri visinske razine. Pored ovoga posla, ako ne i najvažnijim, čini se najvećim posao koji se radi u pješačko-biciklističkom pothodniku i na pristupu u. Sve drugo je u visokom stupnju gotovosti.
Cesta od Lanosovićeve, spojena je na servisnu cestu u Osječkoj ulici u pravcu istočnog izlaza iz Grada. Još ju treba spojiti sa Željezničkom. Uređenje servisne ceste, pješačke i biciklističke staze s desne južne strane podvožnjaka, koje je zbog crpne postaje i pješačko-biciklističkog pothodnika, najkasnije počelo, također napreduje zadanim tempom.
U samom podvožnjaku još preostaje dovršiti dio rubnih slivnika oborinskih voda i završiti ravnanje i zbijanje šljunčane podloge na koju će se položiti asfalt. Dinamika kojom radnici i strojevi rade, daje naslutiti kako bi u ponedjeljak, a vjerojatnije u utorak, mogao biti konačno cijeli podvožnjak asfaltiran. Tako nije upitan predviđeni i najavljeni datum puštanja u probni rad prometa kroz sam podvožnjak.
Gradilište budućega rotora kod Hebranga, ovaj puta, samo se 'šverca' uz članak o podvožnjaku. Stanje se vidi iz dijela fotografija u galeriji i dijela priloženog videozapisa.
Trenutno nema komentara, napišite prvi komentar i pokrenite raspravu.