JE li koristio baš najbolji izraz kad je za odvajanje (hrv. segregiranje) klijenata Zagrebačke banke u Požegi koristio termin 'asocijalan' i nije najvažnije za priču koju, iz tipkovnice vlasnika i glavnog urednika, Ante Mandarića, donosi požeški 034portal – jer zaista, u pitanju je neobična odredba te banke da njihovi službenici, na sva četiri raspoloživa šaltera 'obrađuju' sve klijente, a da pritom poduzetnici imaju prednost.
Neobično je zbog toga što, obično, bogati klijenti i poduzetnici - što je uglavnom isto - u bankama imaju tretman 'vrlo važne osobe' (hrv. VIP) te ih se, obično, uslužuje na posebnom šalteru ili u posebnom prostoru.
Iz sadržaja Mandarićevog članka vidljivo je kako čovjek, koji je i sam poduzetnik, nema ništa protiv 'klasne segregacije', ali ima nešto protiv neprilagođenog ponašanja rukovoditelja Banke u odnosu na društvo i njegove norme. Dakle, ima nešto protiv 'asocijalnog ponašanja' tamošnjeg menadžera (hrv. managera).
- Da su odredili jedan, ili više, šaltera na kojima bi posluživali isključivo poduzetnike te da su o tome informirali svoje klijente prije otvaranja računa i ulaznih vrata u Banku, držao bih to legitimnom politikom tvrtke te bih se sukladno njoj odredio kao mogući korisnik njihovih usluga. U ovom slučaju, od mene i drugih ljudi, menadžment banke pravi ljude drugog reda, diskriminiraju nas, pače, ponižavaju, jer nas ničim upozorili nisu na diskriminirajući način poslovanja.- za SBplus kazao je Mandarić te sve one koji o slučaju žele više znati pozvao neka pročitaju njegov članak na 034portalu.
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -