U dva dana Osječanka je u istu trgovinu svratila dvaput - jednom nedotjerana, drugi put sređena, odmah nakon posla. No, kupujući isti proizvod, desetak dekagrama kulena, doživjela je od prodavačice sasvim različiti tretman.
Naime, nesređenu, u 'casual' kombinaciji i tijekom ranih jutarnjih sati, upozorila ju je na visoku cijenu proizvoda te, potom, u omot stavila alarm - za svaki slučaj. U poslovnoj kombinaciji sljedećeg dana, u istom proizvodu i istoj trgovini, nije ga dobila.
Postavlja se pitanje - trebamo li uistinu paziti u čemu idemo u nabavku.
Za Glas Slavonije, Tanja Popović Filipović, predsjednica Centra za edukaciju i informiranje potrošača, kazala je kako „prodavači imaju puno pravo zaštititi svoj proizvod, no ne smiju primjenjivati dvostruka pravila".
- Taj proizvod ili ima ili nema kod. To smatram diskriminacijom, a osim svog slučaja, za tako nešto dosad nisam čula. No, savjetujem prodavačima da se prema svim kupcima ponašaju isto - kazala je Popović Filipović.
Kako piše Glas Slavonije, na konferenciji održanoj u srpnju ove godine u Zagrebu na temu „Sigurnost u prodaji i logistici", zaključeno je kako su kradljivci nerijetko galantni i elegantno odjeveni ljudi koji neće pobuditi nikakvu sumnju kod trgovaca, tako da se prodavačica s početka priče 'namjerila' na krivi tip ljudi.
No, da i oni koji prodaju moraju biti na oprezu pokazuje podatak kako gubitci do kojih dolazi zbog krađe u prodavaonicama, trgovcima uzimaju od jedan do dva posto prometa na godišnjoj razini, odnosno, kad je Hrvatska u pitanju - približno milijardu kuna.
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -