4460
Prikaza
1
Komentar
SRPSKO narodno vijeće (SNV) u listopadu ove godine krenulo je s kampanjom "Da se bolje razumijemo" čiji je cilj skinuti stigmu s ćirilice i poslati poruku da korištenje tog pisma u privatnoj ili javnoj upotrebi ne ugrožava nikoga u Hrvatskoj, a pogotovo ne većinski hrvatski narod.
Prvi čin te kampanje bio je uručenje primjerka vukovarskog gradskog statuta na ćirilici gradonačelniku Ivanu Penavi, koji ga je demonstrativno bacio na pod, nakon čega je nastala višednevna javna debata.
SNV je sada učinio korak dalje u kampanji te su po Zagrebu postavili nove plakate kojima su se uključili u predsjedničku kampanju. Naime, SNV je prekopirao izborne slogane tri vodeća kandidata - Kolinde Grabar Kitarović, Zorana Milanovića i Miroslava Škore - te ih stavio na svoje plakate, ali na ćirilici. Na svaki je plakat samo dodan logo SNV-a u donjem lijevom uglu te slogan "Da se bolje razumijemo" u donjem desnom uglu.
Kampanju 'Da se bolje razumijemo' s ciljem promocije ćiriličnog pisma u Hrvatskoj nastavljamo jumbo plakatima koji sadrže izborne slogane pojedinih predsjedničkih kandidata na ćiriličnom pismu. Kako smo i najavili početkom kampanje, cilj nam je da kampanja odgovara aktualnom društvenom trenutku, a predsjednički izbori su najaktualniji društveni događaj. Naša poruka ovim plakatima je zapravo da smo svi ravnopravni građani Republike Hrvatske, kako i Ustav propisuje, bez obzira koje pismo koristili. Očekujemo da će prevladavati pozitivne reakcije. Plakati će biti postavljeni u Zagrebu, Splitu i Rijeci - rekao je za N1 Boris Milošević, predsjednik SNV-a.
Škoro: To je etnobiznis, odakle Pupovcu novac?
Prva reakcija na plakate SNV-a, kojima su na ćirilici ispisani izborni slogani Grabar Kitarović, Milanovića i Škore, nije se dugo čekala.
Već u četvrtak poslijepodne Miroslav Škoro na svojem je Facebooku profilu kratkom objavom cijelu akciju proglasio "etnobiznisom" i upitao se koliko je to koštalo i otkud Pupovcu novac ta plakate.
Cijelu objavu Miroslava Škore, naslovljenu "DA SE RAZUMIJEMO", prenosimo u nastavku.
Milorad Pupovac prepisao je ćirilicom slogane troje predsjedničkih kandidata. Navodno, to radi u sklopu kampanje 'Da se bolje razumijemo'. Hrvati i Srbi puno bi se bolje razumjeli da Milorad Pupovac od svega ne radi etnobiznis. Oglasni je prostor prilično skup (ja to dobro znam jer ga plaćam iz svog džepa) pa bi valjalo saznati odkud Plenkovićevom koalicijskom partneru novac za ovakvu rastrošnost.