NOVINARI t-portala posjetili su dio škola u kojima se provodi Škola za život te ih upitali što danas misle o tom projektu. Koje su im prednosti, a koji nedostaci. Među školama u kojima su zatražili ocjenu dvomjesečnog programa je i novogradiška Gimnazija.
Svi kontaktirani ravnatelji kao problem istaknuli su nedostatak tehničke podrške, odnosno osobe koja bi učiteljima i učenicima pomogla oko tehničkih detalja vezanih uz korištenje tableta, kao i sam proces digitalizacije s kojim neke škole, do sada, nisu bile u velikom doticaju.
Što se samog projekta tiče, prema ovim školama nema velikih odstupanja, uglavnom se provodi ono što je i zamišljeno, a na poteškoće su bili spremni jer su ih i očekivali. Čini se kako je najveći problem vrijeme kojeg nastavnici nemaju dovoljno jer sada moraju uskladiti svakodnevne virtualne edukacije i pripreme za nastavu, što im je dosta naporno.
Iako ima puno posla, ravnateljica Gimnazije Nova Gradiška Ljiljana Ptačnik također vjeruje da će sve ovo uroditi plodom 'jer smo sa svakim novim usavršavanjem bogatiji za novo znanje i iskustvo'. Koliko je to teško, ovisi od nastavnika do nastavnika jer se neki bolje snalaze od drugih, ali je svakako zahtjevno za sve zbog rokova za pohađanje i završetak edukacija.
Na pitanje može li se reforma od iduće godine uvesti u sve škole, ravnatelji su odgovorili da može. Ravnateljica Gimnazije Nova Gradiška Ljiljana Ptačnik ocijenila je projekt Škola za život ocjenom vrlo dobar te navodi kako je moguće da reforma krene u svim školama. Što su još o projektu rekli i kako su ga ocijenili ravnatelji ostalih škola više možete pročitati OVDJE.
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -
Stipe16.11.2018. u 09:54
Kada se pogledaju primjedbe ravnatelja, ostaje pitanje što se uopće postiglo? Neki govore o tome kao da se radi samo o digitalizaciji. Ovo je dosta bitno: "Zatim je potrebno puno vremena za promjenu koncepta vrednovanja, kako je to zamišljeno ovom... Prikaži sve reformom. 'Nastavnik nema dovoljno vremena za svakog učenika individualno', ističu iz Prve riječke hrvatske gimnazije."
-