POSLJEDNJIH dana na adrese korisnika A1 fiksnih paketa, što uključuje i B.net korisnike, stizale su obavijesti u kojima je istaknuto kako će im računi za sve fiksne usluge - telefone, televiziju i Internet - od prvog dana mjeseca rujna biti veći za 20 kuna, koliko će iznositi nova mjesečna naknada za Pristup uslugama fiksne mreže, s uključenim PDV-om.
Iako je takva odluka operatera A1 Hrvatska kod većine korisnika dočekana s velikim negodovanjem, zbog toga će sada imati mogućnost prijevremenog raskida ugovora bez plaćanja penala.
- Ako zbog navedene promjene želite iskoristiti pravo raskida postojećeg ugovora bez naplate naknade za prijevremeni raskid ugovora, možete to ostvariti u razdoblju od 2. do 31. kolovoza 2019. godine. - piše u jednoj takvoj obavijesti koju je zaprimio korisnik A1 fiksnog paketa (čiji su podaci poznati redakciji SBplus-a).
Razlog slanja obavijesti je zakonska obveza prema kojoj je operator dužan obavijestiti korisnike o izmjenama uvjeta 30 dana prije njihova provođenja. Naravno, u slučaju promjene cijena usluga na štetu korisnika, kao i u posebnim slučajevima propisanim zakonom, korisnici imaju pravo besplatnog raskida pretplatničkog ugovora. U ovom slučaju u razdoblju do kraja kolovoza koji je, nažalost, kao mjesec u kojem će vjerojatno biti onih koji nisu bili kod kuće i nisu pročitali upućenu obavijest, jedini period u kojem korisnici mogu reagirati bez troškova.
Što je s mobilnom uslugom?
Za korisnike A1 mobilne mreže i Homeboxa ništa se ne mijenja, odnosno, cijene tih usluga ostaju iste.
- Optička, kabelska i bakrena fiksna pristupna infrastruktura zahtijevaju kontinuirano ulaganje u izgradnju, održavanje i modernizaciju mreže, kao i nabavu i distribuciju uređaja i opreme za korištenje fiksnih usluga. - pojasnili su uvođenje nove naknade samo korisnicima fiksnih priključaka.
Na takav će način 'Novi oblik života' svojim postojećim korisnicima, koji možda neće raskinuti ugovor, u prosjeku uzeti otprilike 240 kuna, više ili manje. Osim ako nisu jedni od onih koji su tek sklopili dvogodišnji ugovor jer bi ih, kada ne bi postojala mogućnost prijevremenog raskida, olakšali za 480 kuna.
Kako raskinuti ugovor?
Budući da je za očekivati kako će određeni dio korisnika odabrati novog pružatelja fiksnih usluga, tada korisnik neće osobno raskidati ugovor, nego može jednostavno odabrati novog pružatelja usluge koji će raskid ugovora s A1 zatražiti u njegovo ime. Jedino je bitno da to novi operater učini u periodu do 31. kolovoza.
U slučaju u kojem se korisnici odlučuju sami raskinuti ugovor to mogu napraviti putem interneta, pošte, telefaksa ili osobno u nekoj od A1 poslovnica. Korisnik koji podnosi zahtjev u pravilu ga treba potpisati i dostaviti svoje identifikacijske podatke.
Ako se raskid obavlja elektroničkim putem, potpisani zahtjev je potrebno poslati na adresu: zahtjev.za.raskid-privatni@a1.hr, zajedno s preslikom osobne iskaznice, imenom i prezimenom korisnika te šifrom korisnika. Sve dodatne informacije pogledajte na službenim stranicama operatera A1 Hrvatska.
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -
1234507.08.2019. u 22:56
Profesor@ mirko duspara ne dozvoli polaganje optičkih kablova, ivomarkic@ zna zašto... koliko bi si mirko samo električnih auta mogao kupit da je uspio dogovorit cijenu koristenja podzemne infrastrukrure... Ako mirko slucajno prodaje audija i planira vozit el vozilo zainteresiran sam...... Prikaži sve.. ili ga je donirao nekom uhljebu...
-
profesor07.08.2019. u 21:49
Njihov sam pretplatnik i ovakav potez smatram nekorektnim. Međutim, kod njih imam brzinu interneta od 70Mbit/s što je dovoljno za sve članove domaćinstva. Kod T-coma na paricu na mojoj lokaciji bih imao 4Mbit/s, slično i Iskon te ostali što je... Prikaži sve bilo dovoljno prije 10 godina ali u današnje vrijeme nikako. U mom slučaju nužno su zlo, konkurencija ne ulaže u infrastrukturu.
-