3149
Prikaza
3
Komentara
SLAVONSKI BROD - Redakciji SBplus-a proteklog se tjedna obratio 35-godišnji Brođanin koji, zbog problema s alergijama već godinama koristi lijek Ventolin. Za one koji ga ne znaju pod tim imenom, radi se o karakterističnoj pumpici čijom primjenom si pacijenti sami olakšavaju disanje.
- Kada me uhvatilo gušenje klasično za ovo doba godine zbog veće koncentracije peludi bilo je kasno poslijepodne. Snažno sam udahnuo iz pumpice, a potom mi se za grlo nešto zalijepilo i morao sam gotovo povratiti kako bih to strano tijelo izbacio van. Nije mi bilo jasno što se događa, no kada sam ispljunuo spužvicu, znao sam odmah kako se opet radi o istoj stvari. Očito je neka greška kod pakiranja pa kod jakog usisavanja lijeka otpadne neki dio. Izgleda poput spužvice koja se navuče na slušalice za mobitel. Ovo je već drugi put u nekoliko godina da mi se to dogodilo s istim lijekom. - potvrdio nam je Brođanin koji se nije žalio Plivi o čijem se lijeku radi, nego se odlučio obratiti medijima kako bi i druge korisnike upozorio na opasnosti.
Činjenica je da isti lijek koriste i mala djeca koja možda ne bi uspjela ili znala izbaciti to strano tijelo iz grla. I sam čitatelj SBplus-a potvrdio nam je kako se vrlo lako mogao ugušiti.
SBplus odlučio je Plivi poslati upozorenje zbog sigurnosti i zaštite ostalih korisnika i pacijenata te smo ih upitali koje radnje planiraju poduzeti u vezi rješenja problema. Usto, e-poruci smo priložili fotografije koje nam je korisnik lijeka dopustio napraviti, a koje se nalaze i u ovdje vidljivoj galeriji.
- Zaprimili smo Vašu reklamaciju koju smo evidentirali u našem sustavu te možemo potvrditi kako je nastavno na nju pokrenuta istraga. Istraga obuhvaća sve elemente za koje je procijenjeno da mogu utjecati na prijavljeni slučaj. Budući da je pacijent kontaktirao direktno Vas te da nam je za potpunu provedbu istrage potreban uzorak reklamiranog proizvoda, slobodni smo Vas zamoliti da pacijenta uputite da navedeni proizvod vrati u ljekarnu gdje ga je inicijalno nabavio ili da kontaktira nas direktno kako bismo mu dali daljnje upute. Ovisno o specifičnostima slučaja i u skladu sa propisanim postupcima, istraga uključuje pregled proizvodne dokumentacije i stabilnosti proizvoda, pregled drugih sličnih reklamacija, pregled rezervnih uzoraka serije, reklamiranog uzorka te ostalih dostupnih elemenata koji su procijenjeni bitnima za prijavljeni slučaj. Napominjemo kako do sada PLIVA nije zaprimila niti jednu sličnu reklamaciju na predmetnu ili bilo koju drugu seriju Ventolin spreja za inhaliranje. Svaka se serija lijeka prije puštanja na tržište podvrgava temeljitom pregledu dokumentacije, a svi propisani parametri kvalitete ispituju se u skladu s odobrenom specifikacijom proizvoda. - glasi odgovor Plive SBplus-u.
Brođanina koji je uočio nedostatak lijeka o svemu smo obavijestili, a ovo bi i proizvođaču, ali i drugim korisnicima moglo biti upozorenje i poziv na oprez.
Mozda negdje u uputi pise: prije upotrebe izvadite zastitnu spuzvicu?