SLAVONSKI BROD - Proces spajanja mosta preko rijeke Save kod Svilaja, na koridoru VC, koji je započeo početkom ovoga tjedna, danas bi trebao biti završen, a prema najavi nazočit će mu i ministar prometa Republike Hrvatske, Oleg Butković.
Podsjetimo, most je duljine 600 metara, vrijedan je oko 27 milijuna eura, a njegovu izgradnju financiraju Hrvatska i Bosna i Hercegovina. Po njegovu završetku i puštanju u promet na dobitku bi trebali biti i građani Slavonskog Broda, jer se očekuje kako bi većina teretnog prometa, a za većih gužvi i dobar dio putničkog, trebao s graničnog prijelaza u Slavonskom Brodu preseliti upravo na most koji će danas biti spojen. Premještanjem tog dijela prometa uvelike bi se trebalo utjecati i na smanjenje zagađenja zraka u Slavonskom Brodu, koje bi trebalo biti još bolje kada jednoga dana bude kompletno gotov koridor VC.
- Kada je u pitanju cijeli koridor VC, ako gledamo dio od Halasice do čvora Osijek, još je preostao manji dio posla, s obzirom na to da je bilo problema s izvođačima. U drugoj polovini godine bit će tehnički pregled te dionice. Na dionici od Belog Manastira do mosta Halasica izvode se već radovi na putnim prijelazima i mostu Halasica. Za trasu od Belog Manastira do Halasice uskoro bi trebao biti zatvoren natječaj, jer smo ga objavili krajem godine, i odmah nakon izbora izvođača počinju i ti radovi. Raspisali smo i natječaj za izradu projektne dokumentacije za dionicu od Belog Manastira do granice s Mađarskom. Nije za tu dionicu bilo ranije projektne dokumentacije jer smo morali s mađarskom stranom rješavati točku razgraničenja, odnosno gdje će se koridor spojiti, pa se prvo to trebalo usuglasiti na državnoj razini. Što se tiče dionice mosta na Savi kod Svilaja, dovršetak radova predviđen je za drugu polovinu ove godine - za Glas Slavonije kazala je glasnogovornica HAC Kata Kuprešak.
Osim mosta na Savi kod Svilaja za Brodsko-posavsku županiju važan je još jedan most o čijoj je gradnji Vlada RH-a donijela odluku na svojoj sjednici od 20. veljače ove godine. Riječ je o mostu preko Save kod Gradiške, čija je procijenjena vrijednost dijela projekta koji financira Hrvatska 520,5 milijuna kuna, bez PDV-a. Projekt se sa strane Bosne i Hercegovine spaja na već sagrađenu dionicu autoceste Gradiška - Banja Luka (Mahovljani), duljine 33,1 kilometar.
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -
istinozborac01.03.2019. u 20:37
Glupibosanac@ Stanje sa bosanske strane mi je poznato,u međuvremenu je u tekstu cijena mosta u Svilaju prepravljena u eure što daje vjerniju sliku o cijeni. Ja sam komentirao tekst iz gore napisanog članka kao i ispod slike projekta gdje se... Prikaži sve samo navodi most,logično je da se grade pristupne ceste ali znamo da je za vladavine HDZ-a ostalo mostova bez pristupne ceste,sad su u igri i građevinari s bosanske strane pa me nebi čudilo da cijena samog mosta bude na kraju u gore navedenim brojkama u eurima.
-
istinozborac01.03.2019. u 17:06
Glupibosanac@Riječ je o mostu preko Save kod Gradiške, čija je procijenjena vrijednost dijela projekta koji financira Hrvatska 520,5 milijuna kuna, bez PDV-a. Projekt se sa strane Bosne i Hercegovine spaja na već sagrađenu dionicu autoceste Gradiška - Banja Luka (Mahovljani),... Prikaži sve, duljine 33,1 kilometar
-
istinozborac28.02.2019. u 12:13
Dodik i Plenki su napravili dobar dogovor,novi most 20 puta skuplji od Svilaja.
-