NAKON ljigave kampanje Ive Balent i njenih bogatih prijateljica, javnost je ostala frustrirana i zgađena. piše Index.
Stručnjakinja za odnose s javnošću, Aleksandra Kolarić, za Index je komentirala promašeno naslikavanje hrvatskih posvuduša s radnicama Konzuma.
"Korištenje celebova, prijateljica Ive Balent, za poziv građanima da spašavaju Agrokor je nevjerodostojno. Žene s tih fotki spadaju u privilegirani dio društva, koji živi na "plastičnim labudovima", bez kontakta sa stvarnošću i sa životima prosječnih građana. One nemaju nikakvu vjerodostojnost slati poruku o zajedništvu svih građana s Agrokorom. Očito je bilo da će takva kampanja samo izazvati opravdani bijes građana na društvenim mrežama", rekla je.
Duboko pogrešno, promašeno i neetično
"Koristiti blagajnice iz Konzuma kao manekene za te selfije, koje su prestrašene gubitkom radnog mjesta i užasnute ovime što se događa, pokazuje nedostatak osnovne ljudske suosjećajnosti. Tim ženama prijeti ostanak bez posla i neplaćeni računi. A dovedene su u situaciju da se njima manipulira u ovoj kampanji", rekla je Kolarić za Index.
Kampanja "Spasimo Agrokor", kako je Kolarić rekla, je "duboko pogrešna, promašena i neetična.
Moguće je razumjeti da se hrvatske starlete solidariziraju s propalim tatom svoje prijateljice jer ipak nemaju "kontakta sa stvarnošću i sa životima prosječnih građana".
Opozicija na plastičnim labudovima
Međutim, kad se lider stranke koja je glasala protiv donošenja Lex Todorića, počne ponašati jednako kao zvijezde s plastičnih labudova, čovjek se zapita tko je posvuduša u cijeloj priči.
Umjesto da predstavlja opoziciju, ili je bar glumi, Davor Bernardić kao Severina, na društvenim mrežama objavljuje fotografije s čokoladicama i skuplja jeftine poene na račun radnika koji najviše pate u cijeloj priči.
"Zaštitimo hrvatske proizvođače! Priključite se našoj kampanji i zajedno podržimo naše proizvođače! Kupi naš proizvod, stavi sliku i #kupujmonase. Pokažimo svima koliko smo inovativni i poduzetni!", piše kraj fotografije s Kraševom čokoladicom.
Međutim, kampanja "#kupujmonase" nije, kako Bernardić kaže, "inovativna i poduzetna".
Već smo svjedočili takvoj "inovativnosti i poduzetnosti" sa Severininom "Spasimo Agrokor" kampanjom.
Prostituiranje dobavljača
Princip prostituiranja hrvatskih proizvođača i dobavljača preko kampanje na društvenim mrežama je u dlaku jednak onome što rade prijateljice Ive Balent.
Samo što je takav odnos prema trenutnom stanju u Hrvatskoj mnogo problematičniji u ovom slučaju jer Severina, Iva Balaban i ostatak ekipe ne nastoje voditi državu.
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -