• Slavonski Brod

Lokalne vijesti

  • Premium
  • Naslovnica
  • Lokalne vijesti
    • BRODSKO-POSAVSKA
      • Bebrina
      • Brodski Stupnik
      • Bukovlje
      • Cernik
      • Davor
      • Donji Andrijevci
      • Dragalić
      • Garčin
      • Gornji Bogićevci
      • Gornja Vrba
      • Gundinci
      • Klakar
      • Nova Gradiška
      • Nova Kapela
      • Okučani
      • Oprisavci
      • Oriovac
      • Podcrkavlje
      • Rešetari
      • Sibinj
      • Sikirevci
      • Slavonski Brod
      • Slavonski Šamac
      • Stara Gradiška
      • Staro Petrovo Selo
      • Velika Kopanica
      • Vrbje
      • Vrpolje
    • POŽEŠKO-SLAVONSKA
      • Brestovac
      • Čaglin
      • Jakšić
      • Kaptol
      • Kutjevo
      • Lipik
      • Pakrac
      • Pleternica
      • Požega
      • Velika
  • Politika

    Politika

    • Domovinski rat
    • EU fondovi
    • Komunalni poslovi
    • Ostalo
    • Političke stranke
    • Uprava/Samouprava
  • Gospodarstvo

    Gospodarstvo

    • Bankarstvo
    • Građevinarstvo
    • Industrija
    • Obrtništvo
    • Ostalo
    • Poljoprivreda
    • Promet
    • Trgovina
    • Turizam
    • Ugostiteljstvo
  • Sport

    Sport

    • Atletika
    • Auto-moto
    • Borilački sportovi
    • Euro 2016
    • Kajak Kanu
    • Konjički sport
    • Košarka
    • Kuglanje
    • Lov i ribolov
    • Nogomet
    • Odbojka
    • Ostalo
    • Plivanje
    • Rukomet
    • Šah
    • Školski sport
    • Sportska rekreacija
    • Stolni tenis
    • Tenis
    • Vaterpolo
  • Kultura

    Kultura

    • Film
    • Glazba
    • Kazalište
    • Književnost
    • Kulturno umjetničko društvo
    • Likovnost
    • Ostalo
  • Obrazovanje

    Obrazovanje

    • Informatika
    • Osnovno
    • Ostalo
    • Srednje
    • Visoko
    • Vrtići
  • Život

    Život

    • Aga
    • Autoportret uglednika
    • Drukčije
    • Gastronomija
    • Koronavirus
    • Okoliš
    • Ostalo
    • Pisani intervju - brodski zaslužnici
    • Potrošači
    • Putovanja
    • Tulumarka
    • Udruge građana
    • Vjerski život
    • Zabava
    • Zdravlje
  • Crna kronika
  • Reagiranja
  • Kalendar
Prijavi se Prijavi se
plusportal.hr plusportal.hr plusportal.hr
Slavonski Brod
premium premium
12° vrijeme
  • Naslovnica
  • Lokalne vijesti
    • BRODSKO-POSAVSKA
      • Bebrina
      • Brodski Stupnik
      • Bukovlje
      • Cernik
      • Davor
      • Donji Andrijevci
      • Dragalić
      • Garčin
      • Gornji Bogićevci
      • Gornja Vrba
      • Gundinci
      • Klakar
      • Nova Gradiška
      • Nova Kapela
      • Okučani
      • Oprisavci
      • Oriovac
      • Podcrkavlje
      • Rešetari
      • Sibinj
      • Sikirevci
      • Slavonski Brod
      • Slavonski Šamac
      • Stara Gradiška
      • Staro Petrovo Selo
      • Velika Kopanica
      • Vrbje
      • Vrpolje
    • POŽEŠKO-SLAVONSKA
      • Brestovac
      • Čaglin
      • Jakšić
      • Kaptol
      • Kutjevo
      • Lipik
      • Pakrac
      • Pleternica
      • Požega
      • Velika
  • Politika

    Politika

    • Domovinski rat
    • EU fondovi
    • Komunalni poslovi
    • Ostalo
    • Političke stranke
    • Uprava/Samouprava
  • Gospodarstvo

    Gospodarstvo

    • Bankarstvo
    • Građevinarstvo
    • Industrija
    • Obrtništvo
    • Ostalo
    • Poljoprivreda
    • Promet
    • Trgovina
    • Turizam
    • Ugostiteljstvo
  • Sport

    Sport

    • Atletika
    • Auto-moto
    • Borilački sportovi
    • Euro 2016
    • Kajak Kanu
    • Konjički sport
    • Košarka
    • Kuglanje
    • Lov i ribolov
    • Nogomet
    • Odbojka
    • Ostalo
    • Plivanje
    • Rukomet
    • Šah
    • Školski sport
    • Sportska rekreacija
    • Stolni tenis
    • Tenis
    • Vaterpolo
  • Kultura

    Kultura

    • Film
    • Glazba
    • Kazalište
    • Književnost
    • Kulturno umjetničko društvo
    • Likovnost
    • Ostalo
  • Obrazovanje

    Obrazovanje

    • Informatika
    • Osnovno
    • Ostalo
    • Srednje
    • Visoko
    • Vrtići
  • Život

    Život

    • Aga
    • Autoportret uglednika
    • Drukčije
    • Gastronomija
    • Koronavirus
    • Okoliš
    • Ostalo
    • Pisani intervju - brodski zaslužnici
    • Potrošači
    • Putovanja
    • Tulumarka
    • Udruge građana
    • Vjerski život
    • Zabava
    • Zdravlje
  • Crna kronika
  • Reagiranja
  • Kalendar
 - 
Početna Slavonski Brod Gospodarstvo Građevinarstvo
Početna Slavonski Brod Gospodarstvo Građevinarstvo
Građevinarstvo
Autor: Aleksandra Primorac
7.2.2019. u 21:00
A nedostajalo je tako malo

Evo zašto most na Svilaju još nije spojen

AP/SBplus
naslovnica
AP/SBplus
naslovnica
AP/SBplus
naslovnica
AP/SBplus
naslovnica
AP/SBplus
naslovnica
AP/SBplus
naslovnica
AP/SBplus
naslovnica
AP/SBplus
naslovnica
AP/SBplus
naslovnica
AP/SBplus
naslovnica
AP/SBplus
naslovnica
AP/SBplus
naslovnica
AP/SBplus
naslovnica
AP/SBplus
naslovnica
AP/SBplus
naslovnica
AP/SBplus
naslovnica
AP/SBplus
naslovnica
AP/SBplus
naslovnica
AP/SBplus
naslovnica
AP/SBplus
naslovnica
AP/SBplus
naslovnica
AP/SBplus
naslovnica
AP/SBplus
naslovnica
AP/SBplus
naslovnica
AP/SBplus
naslovnica
AP/SBplus
naslovnica
AP/SBplus
naslovnica
/ 27
AP/SBplus
naslovnica
AP/SBplus
AP/SBplus
naslovnica
AP/SBplus
AP/SBplus
naslovnica
AP/SBplus
AP/SBplus
naslovnica
AP/SBplus
AP/SBplus
naslovnica
AP/SBplus
AP/SBplus
naslovnica
AP/SBplus
AP/SBplus
naslovnica
AP/SBplus
AP/SBplus
naslovnica
AP/SBplus
AP/SBplus
naslovnica
AP/SBplus
AP/SBplus
naslovnica
AP/SBplus
AP/SBplus
naslovnica
AP/SBplus
AP/SBplus
naslovnica
AP/SBplus
AP/SBplus
naslovnica
AP/SBplus
AP/SBplus
naslovnica
AP/SBplus
AP/SBplus
naslovnica
AP/SBplus
AP/SBplus
naslovnica
AP/SBplus
AP/SBplus
naslovnica
AP/SBplus
AP/SBplus
naslovnica
AP/SBplus
AP/SBplus
naslovnica
AP/SBplus
AP/SBplus
naslovnica
AP/SBplus
AP/SBplus
naslovnica
AP/SBplus
AP/SBplus
naslovnica
AP/SBplus
AP/SBplus
naslovnica
AP/SBplus
AP/SBplus
naslovnica
AP/SBplus
AP/SBplus
naslovnica
AP/SBplus
AP/SBplus
naslovnica
AP/SBplus
AP/SBplus
naslovnica
AP/SBplus
/ 27
 / 27
AP/SBplus
7353 Prikaza
1 Komentar

Većina teretnog prometa s graničnog prijelaza Slavonski Brod-Brod bit će preusmjerena upravo na Svilaj. S obzirom da će most, kada bude gotov imati po tri vozna traka širine tri i pol metra u oba smjera, jasno je kako će u vrijeme gužvi na granici i dobar dio putničkog prijevoza, koristiti Svilaj umjesto Broda što je dodatna prednost za čišći zrak u Gradu na Savi. Stoga ne čudi da i Brođani s nestrpljenjem očekuju završetak radova na mostu.

SLAVONSKI BROD - Visoki vodostaj rijeke Save poremetio je planove na izgradnji mosta na rijeci Savi kod Svilaja. Na gradilištu ove impresivne betonsko-čelične grdosije radnicima su nedostajala samo dva dana do povijesnog trenutka spajanja hrvatske i 'beha' strane mosta iznad rijeke Save. No ta dva dana poremetio je visok vodostaj.

- Proteklih sedam dana imali smo porast vodostaja od četiri metra što je onemogućilo završetak planiranih radova. Sada čekamo smirivanje situacije kako bismo mogli nastaviti. Hoće li to biti za pet, deset ili 15 dana to nije moguće predvidjeti – kazao je Igor Pejić, tajnik u ministarstvu komunikacija i prometa Bosne i Hercegovine koji je u srijedu, uz državnog tajnika u hrvatskom Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture, Tomislava Mihotića, nazočio radnom sastanku investitora Hrvatskih auto cesta i izvođača radova širokobriješke tvrtke Hering Inženjering.

Redovan radni sastanak nije donio ništa novoga. Tek konstataciju da se čeka pad vodostaja. No, kada do toga dođe, kako je naglasio Pejić, valjat će utrošiti pet do sedam dana za sanaciju nasipa. Tek tada će se dizalica moći vratiti natrag, a izvođač pristupiti poslovima montaže mosta.

- Most je uistinu impresivan. Sada je već skoro montiran, a kada vodostaj padne, što će nadam se biti za 15-ak dana, ostaje nam montirati taj jedan čelični segment od deset metara čime će doći do povijesnog spajanja dva kraka mosta, dvije države – kazao je Mario Marić, glavni inženjer na gradilištu Most Svilaj.

Dodaje kako ovo nije prvi puta da je Sava diktirala tempo radova otežavajući ih i usporavajući.

- Rijeka Sava je ćudljiva i nepredvidiva u svim godišnjim dobima. Već je obustavljala radove, vodostaj je varirao, izlijevala se, a najviše problema je stvarala na temeljenju mosta, čak i u ljetnim mjesecima – prisjetio se Marić. 

Podsjetimo, izgradnja mosta ugovorena je s poslovnom udrugom Hering d.d., Široki Brijeg, Bosna i Hercegovina i Viadukt d.d., Zagreb. Ugovorena vrijednost radova je 22.310.000,00 eura, a budući da se radi o zajedničkom naručitelju, sukladno međudržavnom sporazumu, Hrvatska i Bosna i Hercegovina zajednički sufinanciraju izgradnju mosta sa po 50 posto. Republika Hrvatska sudjeluje u financiranju mosta u iznosu od 11.155.000,00 €, od čega je dio od 57,97 posto financiran iz kredita EIB-a i bespovratnim sredstvima iz CEF fonda.

Izgradnja mosta je počela u rujnu 2016. godine, a unatoč problemima, poput odlaska Viadukta u stečaj te visokih vodostaja, ranije i sada, radovi bi trebali biti gotovi do ljeta kada i istječe rok do kada bi most, kao dio budućeg Koridora VC, trebao biti pušten u promet.

Potvrđuje to i Ivan Lukić, inženjer na gradilištu, kojeg smo zatekli s bosanske strane mosta Svilaj. - Posao je jako zahtjevan, rijeka je velika, radovi su u vodi i samom koritu, radi se o dvije države, dva zakona, a dok se most ne spoji otežana je i komunikacija. Kad spojimo most slijedi izrada kolničke konstrukcije i ostali završni radovi i do ljeta bi - kako je i planirano - trebali biti gotovi – izjavio je Lukić.

Most Svilaj je od velikog značaja kako za hrvatsku tako i za bosanskohercegovačku stranu. Već samo njegovo puštanje u promet puno znači za paneuropski koridor, no ipak u punoj će funkciji biti tek kada budu gotove sve ceste koridora VC.

- On će sasvim sigurno doprinijeti boljoj komunikaciji čim se realizira, ali s druge strane obje države, i Hrvatska i Bosna i Hercegovina, ovih dana raspisuju natječaje za nove dionice koridora VC koji bi u konačnici Luku ploče s jedne strane, Sarajevo, Osijek te Budimpeštu s mađarske strane povezao u jednu cjelinu i stvorio prometni tok na korist cijele regije te tako donio i nove razvojne mogućnosti za ovo područje. Mi smo s naše strane sada u tijeku s natječajem za realizaciju ceste od mosta na Dravi do Belog Manastira i taj dio autoceste bi trebao biti gotov do 2021. godine. Nakon toga ostaje dionica od Belog Manastira do mađarske granice, koja je također u pripremi i trebala bi biti gotova do 2023. godine. Mađarska strana 15 do 20 kilometara spoja na svojoj strani također priprema za realizaciju, a i bosanska strana čitav niz natječaja realizira ili je u tijeku natječaj za njihovu realizaciju - tako da bi konačno cijeli taj koridor VC, nadam se, do 2025. godine mogao biti gotov – najavio je državni tajnik Tomislav Mihotić.

No, Slavonski Brod prednosti mosta na Svilaju trebao bi osjetiti puno prije. Naime, većina teretnog prometa s graničnog prijelaza Slavonski Brod-Bosanski Brod bit će preusmjerena upravo na Svilaj, čime će doprinijeti manjem onečišćenju zraka. Potvrdio je to i državni tajnik Mihotić.

- To je dodatna korist od ovoga mosta, jer autocesta sama po sebi se gradi sa svrhom da se na nju prebaci što veći dio teretnog prometa. I sami prijevoznici traže brže načine prijevoza, a kako autocesta to nudi sigurno će se najveći dio prometa prebaciti ovdje. Pa onda i prebacivanje s mosta u Slavonskom Brodu na ovaj most je sigurno nešto što će uslijediti i pomoći organizaciji kvalitete života u tom gradu – poručio je Mihotić.

Kada se zna da će most duljine 660, a širine 29 metara, kada bude gotov, imati po tri vozna traka širine tri i pol metra u oba smjera, onda je jasno da će u vrijeme sezonskih gužvi na granici i dobar dio putničkog prijevoza, koristiti Svilaj umjesto Broda što je dodatna prednost za čišći zrak u Gradu na Savi. 

Stoga ne čudi da i Brođani s nestrpljenjem očekuju pad vodostaja Save i završetak radova na izgradnji mosta u Svilaju.

- Dok čekamo pad vodostaja i mogućnost nastavka radova, radimo ono što trenutno možemo, a to je izrada armirano betonske konstrukcije kolničke ploče s jedne i druge strane mosta – kazao je glavni inženjer gradilišta, Marić, potvrđujući tako kako radovi ne stoje. Oko 50-ak radnika marljivo radi ono što može kako bi ovaj, jedan od najznačajnijih infrastrukturnih projekata u regiji, bio završen na vrijeme i pušten u promet.

Tehnički podaci o Mostu Svilaj
  • Most Svilaj na rijeci Savi nalazi se na granici između Hrvatske i Bosne i Hercegovine
  • Izgradnja mosta je započela u rujnu 2016. godine
  • Ugovorena vrijednost je 22.310.000,00 €.
  • Rok dovršetka je ljeto 2019. godine.
  • 660 m dugački most sastoji se od 6 stupišta,  spregnute čelične konstrukcije i betonske ploče
  • Glavni raspon preko rijeke Save širine je 130 m
  • Most se sastoji od dva usporedna objekta svaki za lijevi i desni trak autoceste. Predviđeno je ukupno 6 voznih traka, tri u svakom smjeru, s ograničenjem brzine 80 km/h
  • Trenutni postotak izvedenosti mosta je cca 70%.
  • Dovršeni su radovi na izgradnji donjeg ustroja mosta (šest stupišta i dva upornjaka) i montaži čelične konstrukcije u četiri polja mosta (od ukupno sedam polja).
  • Na mostu se izvode radovi na izradi pomoćne konstrukcije za montažu čelika na glavnom rasponu (preko rijeke).
Investitor: Hrvatske autoceste d.o.o., Zagreb, Hrvatska i Ministarstvo komunikacija i prometa BiH, Sarajevo, BiH
Projektant: IPZ d.d., Zagreb, Hrvatska
Nadzor: Centar za organizaciju građenja d.o.o., Zagreb, Hrvatska
Izvođač: Poslovna udruga Hering d.d., Široki Brijeg, Bosna i Hercegovina i Viadukt d.d., Zagreb, Hrvatska

 

Pogled i situacija mosta "Svilaj
Rasponski sklop mosta predstavlja kontinuirana greda preko sedam polja s dvostruko spregnutim poprečnim presjekom sastavljenim od čeličnog sanduka i betonske ploče. Za svaki su smjer predviđene po tri vozne trake širine 3,50 m, bez zaustavne trake sa zaštitnim prometnim pojasevima od 0,5 m s obje strane. Rasponi objekta između osi upornjaka iznose 70,0 m + 85,0 m + 100,0 m + 130,0 m + 100,0 m + 85,0 m + 70,0 m, tako da je ukupna duljina objekta 640,0 m.
Temeljenje stupova riješeno je tako da je naglavna greda pravokutnog oblika oslonjena na 24 do 36 armirano betonska pilota (ovisno o stupnom mjestu).Armirano betonski piloti su promjera 150 cm, duljine 18,0 m. Iskop na mjestima svih stupišta predviđen je uz zaštitu građevne jame čeličnim talpama duljine L=9,0 - 12,0 m i prema potrebi uz crpljenje vode. Stabilnost bočnih stranica sanduka od talpi osigurava se čeličnim razuporama pri vrhu i približno 2m iznad dna korita.

 Fotografija Sandre Sandre.

Simulacija izgleda dovršenog mosta

Podijeli
Podijeli
Komentari 1
Najnoviji
  • Najnoviji
  • Najstariji
  • Važna obavijest
    Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
  • bpz2011
    07.02.2019. u 21:37

    "S obzirom da će most, kada bude gotov imati po tri vozna traka širine tri i pol metra u oba smjera, jasno je kako će u vrijeme gužvi na granici i dobar dio putničkog prijevoza, koristiti Svilaj umjesto Broda što... Prikaži sve je dodatna prednost za čišći zrak u Gradu na Savi.". Tko to tamo pjeva? Je li ta informacija iz Ureda gradonačelnika?

    0 0
    Odgovori
Povezani sadržaj
Brodsko-posavska županija
Tko je zapravo otvorio most na Svilaju

Mudar potez ili obmana?

Ilustracija
Gradnja je počela 2016. godine

Evo kada će u promet biti pušten most na Savi kod Svilaja

hac
Ministar u obilasku gradilišta

Spojena konstrukcija mosta na Svilaju

Odžak - srce Posavine/FB stranica
Počeli radovi povezivanja dviju strana

Ovaj tjedan spajanje mosta u Svilaju

Povijesni trenutak

Spajanje hrvatske i bosanskohercegovačke strane

Nastavite čitati
U raspadu

Oprez! Pada staklo!

Stara katedrala opasana skelama

Dugoočekivana obnova koju je u startu obilježila pogibija radnika

Problemi sa novogradnjom

"Otprilike 50 posto stanara ima neke probleme u stanovima"

Hoće li velike investicije stabilizirati cijene?

Prije nekoliko mjeseci - prazna livada. Sada tu raste čitavo naselje!

Put prema novom izgledu

Radovi na Cipeliću napreduju i već donose prepoznatljive promjene

Novi radovi na požeškom groblju

U tijeku izgradnja novih prometnica

Arhitektura grada u pokretu

Franjevci su se u Brod vratili tek 1805. i obnovili samostan

Arhitektura grada u pokretu

Više od sto godina radničke solidarnosti i kulture

Učitaj još članaka
  • Politika
  • Kolumne
  • Kultura
  • Obrazovanje
  • Sport
  • Život
  • Crna kronika
  • Iz drugih medija
  • Reagiranja
  • Kalendar
  • Partneri
  • Impressum
  • Uvjeti korištenja
  • Politika privatnosti
  • Politika kolačića
  • Kontakt
  • Pritužbe
  • Suradnici
  • Oglašavanje
Rubrike
  • Politike
  • Kolumne
  • Kultura
  • Obrazovanje
  • Sport
  • Život
  • Crna kronika
  • Iz drugih medija
  • Reagiranja
  • Kalendar
  • Partneri
brodsko-posavska županija
  • Bebrina
  • Brodski Stupnik
  • Bukovlje
  • Cernik
  • Davor
  • Donji Andrijevci
  • Dragalić
  • Garčin
  • Gornji Bogićevci
  • Gornja Vrba
  • Gundinci
  • Klakar
  • Nova Gradiška
  • Nova Kapela
  • Okučani
  • Oprisavci
  • Oriovac
  • Podcrkavlje
  • Rešetari
  • Sibinj
  • Sikirevci
  • Slavonski Brod
  • Slavonski Šamac
  • Stara Gradiška
  • Staro Petrovo Selo
  • Velika Kopanica
  • Vrbje
  • Vrpolje
Požeško-slavonska županija
  • Brestovac
  • Čaglin
  • Jakšić
  • Kaptol
  • Kutjevo
  • Lipik
  • Pakrac
  • Pleternica
  • Požega
  • Velika
  • Impressum
  • Uvjeti korištenja
  • Politika privatnosti
  • Politika kolačića
  • Kontakt
  • Pritužbe
  • Suradnici
  • Oglašavanje
Brodsko-posavska županija
  • Bebrina
  • Brodski Stupnik
  • Bukovlje
  • Cernik
  • Davor
  • Donji Andrijevci
  • Dragalić
  • Garčin
  • Gornji Bogićevci
  • Gornja Vrba
  • Gundinci
  • Klakar
  • Nova Gradiška
  • Nova Kapela
  • Okučani
  • Oprisavci
  • Oriovac
  • Podcrkavlje
  • Rešetari
  • Sibinj
  • Sikirevci
  • Slavonski Brod
  • Slavonski Šamac
  • Stara Gradiška
  • Staro Petrovo Selo
  • Velika Kopanica
  • Vrbje
  • Vrpolje
Požeško-slavonska županija
  • Brestovac
  • Čaglin
  • Jakšić
  • Kaptol
  • Kutjevo
  • Lipik
  • Pakrac
  • Pleternica
  • Požega
  • Velika
Pratite nas na društvenim mrežama:
Copyright © 2025 plusportal.hr, sva prava pridržana
Designed & developed by Smart Code

Brinemo o Vašoj privatnosti

Više o našim Politikama zaštite privatnosti te Politikama kolačića možete pročitati ovdje: Politika zaštite privatnosti, Politika kolačića. Mi i naši partneri pohranjujemo i pristupamo neosjetljivim informacijama s vašeg uređaja, poput kolačića ili jedinstvenog identifikatora uređaja te obrađujemo osobne podatke poput IP adrese i identifikatore kolačića radi obrade podataka u svrhu prikazivanja personaliziranih oglasa, mjerenja preferencija naših posjetitelja i sl. Svoje postavke u svakom trenutku možete promijeniti u našim Pravilima o zaštiti privatnosti na ovoj web stranici.
Neki partneri ne traže vaš pristanak za obradu vaših podataka već se pozivaju na svoj legitimni poslovni interes. Takvom načinu obrade podataka možete se usprotiviti klikom na "Saznajte više".
Mi i naši partneri obrađujemo podatke kako slijedi: Pohranjivanje i / ili pristup podacima na uređaju, Precizni geolokacijski podaci i identifikacija pregledavanjem uređaja, Prilagođeni oglasi i sadržaj, mjerenje oglasa i sadržaja, uvidi o publici, razvoj proizvoda

Obavezni kolačići

Neobavezni kolačići:

Davanjem suglasnosti za gore navedene svrhe ovoj web stranici i njezinim partnerima dopuštate i provođenje sljedeće obrade podataka: Jamčenje sigurnosti, sprječavanja prevara i ispravljanja pogrešaka, Povezivanje različitih uređaja, Primanje i korištenje automatski poslatih karakteristika uređaja radi identifikacije, Tehnički isporučuju oglase ili sadržaj, i Usklađivanje i kombiniranje izvanmrežnih izvora podataka
Prihvaćam
Saznajte više