/ 15
4283
Prikaza
2
Komentara
SLAVONSKI BROD – Večeras oko 22 sata stručnjaci Građevinskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu – Zavod za tehničku mehaniku – Laboratorij za ispitivanje konstrukcija, koje je ovlašteno tijelo, uz suradnju s Hrvatskim željeznicama, završili su ispitivanje pokusnim opterećenjem, odnosno izdržljivost pri statičkom i pri dinamičkom opterećenju podvožnjaka ispod željezničke pruge u Osječkoj ulici. Ispitivana je pouzdanost konstrukcije stropa pri tlačnom opterećenju tri dizel-električne lokomotive od kojih je svaka bila na jednom od tri kolosijeka te mehaničke vibracije uzrokovane prolaskom lokomotive srednjim kolosijekom pri brzinama 40, 60 i 75 kilometara na sat (maksimalno dozvoljena brzina vlakova na tom dijelu željezničke pruge).
Najvažnije, doduše, neslužbeno, saznali smo – ispitivanje je dalo više nego zadovoljavajući rezultat, a instrumenti su pokazali podrhtavanja izražena tek u desetinkama mikrona.
Usput, valja spomenuti kako su prošle dvije godine od kada je zadnji puta neki vlak tom brzinom vozio na ovom dijelu željezničke pruge. Naime, vlakove je, na samo dvadeset kilometara na sat, usporila najprije rekonstrukcija željezničkog mosta na kanalu Glogovica, a zatim radovi na podvožnjaku. 'Industrijski' kolosjek u zoni zahvata podvožnjaka u srijedu je (16. ožujka) izmješten dvadeset centimetara južnije pa je međurazmak između sva tri kolosjeka na ovom mjestu jednak i usklađen s EU standardima.
sblivada@ teško pitanje. Za puštanje u probni rad ima još jedan ili dva dana "šminkanja" (horizontalna signalizacija, i završetak radova na slivnim kanalicama). Nakon toga nema zapreka da se sam podvožnjak pusti u probni rad. Nakon detektiranja razine buke i... Prikaži svei postavljanja bukobrana te završetka pješačko-biciklističkog podvožnjaka (a u međuvremenu će sigurno biti gotove servisne ceste i biciklističko-pješačke staze)... slijedi tehnički pregled, zahtjev za uporabnu dozvolu, dobivanje uporabne dozvole... recimo - realno je očekivati makar još mjesec ili koji dan više do konačne primopredaje cijeloga objekta od izvođača investitoru.