SLAVONSKI BROD - Iako poskupljenje pretendira, nakon koronavirusa, postati najomraženijom riječi našeg doba, postoje situacije kada ona i „običnom“ građaninu ide u korist. Tko se sada odluči na prodaju rabljenog automobila, mogao bi, u odnosu neka ranija, predinflacijska vremena, solidno profitirati.
- Da, rabljeni automobili su poskupili svuda u svijetu. Nije do nas, to je posljedica povećanja troškova „inputa“ i „outputa“ - kazao je Dubravko Petković, vlasnik jedne slavonskobrodske tvrtke za prodaju ove kategorije vozila, dodavši da im prodaja unatoč poskupljenjima nije opala.
No jedno je kad ste „veliki igrač“ poput njega, a drugo kad kao pojedinac odlučite da je vrijeme da se rastanete od svoga automobila. Da biste ga uspješno prodali, što prije i za što veći iznos, dobro je držati se nekih savjeta, koje je s nama podijelio sugovornik.
Jedna od čestih prodavačevih dilema glasi: „Da popravim ovo, pa mu povisim cijenu ili da to prepustim novom potencijalnom vlasniku, uz nižu prodajnu cijenu?“ Takvih popravaka može dakako biti više, od većih do nekih sporednh.
- Bolje je uvijek otkloniti sve moguće kvarove, to vam je plus u marketinškom smislu. Prosječnog kupca informacija o kvaru odbija. Jedino ako ne ciljate na automehaničare i majstore, oni će kupiti i neispravna vozila, ali „običan“ kupac teško - „presudio“ je Petković.
Ako se pak odlučite na prodaju automobila koji nije baš „tip-top“, njegove mane, tvrdi, u oglasu je bolje navesti nego „prikrivati“.
- Oglas treba biti realan, prikazujući i prednost i nedostatke vozila. Uvijek je bolje odmah upozoriti mogućeg vlasnika na kvarove i minuse nego da kasnije bude „nisam znao“, „nisam vidio“ i posao vam propadne…
Da bi ste nastupili transparentno, jedan od alata je u oglasu priložena fotogalerija vašeg automobila. No, kako pokazuje praksa, dok jedni umetnu toliko fotografija da automobil gotovo ni ne morate polgedati uživo, u drugim oglasima naći ćete ih tek nekoliko, često i loših.
- Što više fotografija, to bolje. Onaj tko ih stavi malo, ili nešto skriva ili nije baš upućen u proces ove vrste prodaje. Jer kad kupac prouči automobil izvana i iznutra, vidi sve što ga zanima, to vam povećava izgleda da će vas nazvati - bio je jasan iskusni prodavač „polovnjaka“.
Kad ste to riješili, kupci „zagrizli“ i mobitel vam već počeo zvoniti, slijedi ključni dio procesa, a to je određivanje cijene. Cilj vam je, naravno, postići onu optimalnu - da iznosom koji ćete, ako sve bude išlo po planu, pospremiti u džep budete zadovoljni, a da pritom ne „rastjerate“ potencijalne kupce.
- Cijenu određuje isključivo tržište, ponuda i potražnja. Vidite po kojoj se cijeni prodaje neki model, pa je prema tome određujete i vi - savjetuje naš sugovornik, dodavši da neko osobno „nabijanje“ cijene naprosto „ne prolazi“.
- Možete pokušati, ali vidjet ćete ubrzo da vas nitko neće zvati.
Od prodavača automobila najviše bi izgleda za uspješan posao mogli imati vlasnici jednog proizvođača.
- Ne možemo govoriti o nekom određenom modelu automobila, ali su kod nas najtraženiji VW-ovi.
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -
DINKADANIJELA02.03.2023. u 11:09
Najbolja auto kuća u regiji,velika ponuda i pristupačne cijene,vozila su provjerena i dobijete garanciju na rabljena vozila,ZADOVOLJAN KUPAC
-
Samo_istina01.03.2023. u 14:45
Dubravka Petkovića vi pitate za savjet? Pa jel vi znate kakve on aute uvozi? On je zadnji gdje bi kupio polovni auto. Ljudi koji su mu sređivali aute u svojoj radionici su mi jednom poslali slike....ma kaos.
-