U ponedjeljak, 30. listopada, u prostoru Gradskog muzeja Nova Gradiška, održana je vrlo inspirativna glazbeno-likovna radionica. Školski praznici su tako postali itekako radni.
Suradnja Udruge Ansambl flauta le pont i Galerijskog odjela Gradskog muzeja Nova Gradiška na kraju je ovjenčana simpatičnim radovima mladih sudionika starosti od šest do 11 godina. Stručno vodstvo koje su činili profesorica Daliborka Krešić i profesor Miroslav Pišonić očito je imalo namjeru pobuditi interes i za glazbu i za likovno izražavanje.
Kompetencije stručnog vodstva koje se pobrinulo kako za odnos emocija i glazbe tako i za likovne tehnike ovdje je bilo samo u funkciji poticaja mladih koje je dočekalo buđenje energije, asocijacijskih nizova, kreativnosti,... Jednostavno prekrasna! Doima se kako ova priča o druženju, suodnosu umjetnosti, suodnosu profesora i mališana nije propao eksperiment.
Sudeći prema dostupnim informacijama, prema divnim fotografijama, možemo zaključiti kako svijet uvijek ima viši novo, gdje ekskurzija u manje poznato područje ljudskoga djelovanja potpomognutog emocijama može doseći nivo tog na prvi pogled nedostižnog ili onoga zatomljenog kreativnog u svima nama. Koliko god smo različiti, a jesmo različiti, naše sličnosti povezuju nas u jednu priču o umjetnosti. To je ova priča. A što s različitošću? Kako je inkorporirati u cjelinu? Mora li cjelina biti sačinjena od različitih dijelova? Kao što mehanizam sata savršeno funkcionira kako bismo shvatili njegov rad, prepoznali što nam prikazuje – sate, minute, sekunde – tako ovdje različitost biva komplementarna u svrhu cjelovitosti doživljaja. Ne treba se stidjeti djelovanja koje je autentično, svoje, moje. Ne treba ni bježati iz cjeline u kojoj možemo sasvim „prilagodno“ djelovati iako smo svoji - drugačiji. Jer ta cjelina bez nas ne može; naša različitost omogućava djelovanje njezinog mehanizma.
Glazbeni dio činile su i barokna glazba Koncert za pet flauta Boismortiera te plesna skladba Tico Tico (Abreau/Arantes).
Dok je jedna skladba brza i okretna, barokna, druga je također energična, plesna, nebarokna skladba. Pa je time i oslobođena barokne forme skladnog.
Također, na repertoaru je, u izvedbi profesorice Krešić, bila i Lenski Aria Tschaikovskog koja ima miran karakter te se u njoj osjećaju patnja, bol i smrt.
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -