699
Prikaza
0
Komentara
OSIJEK - U petak, 18. veljače, mlade Osječanke Nives Plander, Viktorija Klasić i Ivana Bašić u suradnji s Tržnicom Osijek organizirale su na tržnici uz degustacije i glazbeni program, open day i izložbu fotografija povodom projekta "Uljepšajmo tržnicu”.
Projekt nastoji uključiti mlade u razvoj zajednice i educirati ih o održivom razvoju te zdravom načinu života, a potekao je iz natjecanja „Shoot by Youth" gdje su djevojke morale prikazati problem zajednice ili grada te konačno rješenje i vlastite ideje kako to poboljšati. Izvrsnim videom koji prikazuje osječku tržnicu, njezine prednosti i mane, uspjele su osvojiti prvo mjesto, a zatim su odlučile provesti projekt.
Tržnica kao obilje eko proizvoda i potencijala
Djevojke su odabrale Tržnicu zato što sve tri vode zdrav i aktivan stil života te često, kažu, konzumiraju domaće eko proizvode, a ideja je bila učiniti tržnicu boljim mjestom za mlade.
- S obzirom da smo mi generacija koja živi brzim tempom života i zahtijeva visoki stupanj razvoja, a često nas privlači i sama estetika prostora, mnogi mladi se rijetko odluče za kupovinu na tržnici. Bezbojnost prostora i nered ne ostavljaju baš dobar utisak stoga smo mi to odlučile promijeniti kako bi se mladi usudili doći na tržnicu i započeti zdrav stil života. - ističe Plander.
Za Tržnicu naglašavaju da ima velikog potencijala jer nudi mnoštvo domaćih proizvoda nastalih u proizvodnji lokalnih poduzetnika na bogatim slavonskim poljima.
- Ipak, od ključne je važnosti da mladi preuzmu aktivnu ulogu u društvenoj zajednici te da svojim idejama i radom potaknu pozitivne promjene u svijetu. Naš je projekt potvrda da Osijek zaista može oživjeti kroz kreativne i inovativne događaje. - govori Plander.
„Uljepšajmo tržnicu”!
Za početak projekta djevojke su se fokusirale na društvene mreže i informiranje o važnostima zdravog stila života, a u drugoj fazi su već provele i foto natječaj s temom: „Živi zdravo, hrani se zdravo”.
- Kroz natječaj smo pokušale natjecatelje i gledatelje potaknuti na razmišljanje o svojim prehrambenim navikama kako bi uveli pozitivne promjene u svoj život. Imale smo 20 prijavljenih kandidata i preko 70 kreativnih fotografija, a pobijedili su Valentina Vujić, Luka Palaveršić i Ana Kizivat te su osvojili četverostruku nagradu: diplome o sudjelovanju, jednomjesečnu članarinu za City Fitness Osijek, poklon košaricu s proizvodima s Tržnice i trajnu izložbu na Gradskoj tržnici Osijek. - objašnjava Plander.
Nakon izložbe, fotografije natjecatelja zauvijek će postati dio tržnice te će doći i volonteri koji će grafitima oslikati zidove tržnice kako bi ona bila vedrija i šarenija. Djevojke su čak napravile i mjesto za slikanje kako bi privukli mlade i unaprijedili popularnost Tržnice na društvenim mrežama, a planiraju organizirati dodatan događaj.
- S obzirom da je open day ostvario veliki uspjeh i odaziv ljudi, odlučile smo pripremiti još jedan događaj nakon uljepšavanja tržnice. Još razvijamo početnu ideju, ali možete očekivati čajanku ili čak kviz kako bismo zaokružili cijeli projekt. U svakom slučaju, pratite naš rad na društvenim mrežama za daljnje informacije! - govori Plander.