OZBILJNI i manje ozbiljni mediji ovih su se dana raspisali, ili bolje rečeno raslikali o jednoj, donedavno, anonimnoj prodavačici mandarina. I to baš izaberu jednu prodavačicu, kao da je ona jedina koja prodaje mandarine. Koliko njih je prodavalo i prodaje, ali nikada nisu imale medijsku pažnju. Možda zato što njihove mandarine nisu sočne, i nisu špricane. A reče „planetarno popularna" prodavačica mandarina kako su njezine mandarine sočne i nisu špricane, ali ostaje dvojba jesu li još i domaće ili su genetski modificirane. Po slikama iz naših medija, možemo zaključiti da ipak nisu prirodne i domaće. A to jesu li špricane i sočne, ostavljamo na dušu prodavačici.
I kada su čuli što se dešava, kada su saznali da se tamo negdje na cesti prodaju takve mandarine, muškarčine su odjednom pohrlile za njima, bojeći se vjerojatno prehlade. Valja, ipak, na vrijeme i u što većoj dozi uzimati vitamin C. I tako oni staviše u drugi plan pivo, uvukoše pivske trbušine kada bi se primicali štandu na kojem prodavačica nudi svoje nešpricane i sočne mandarine. Većini tih, kako bi gradonačelnik naše metropole rekao, 'razrajcanih kupaca', komotno je mogla umjesto mandarina u vrećice natrpati i kamenje, a ovi ne bi ni primijetili. Sva im je pozornost bila usmjerena na ono što skriva ili, bolje rečeno, pokazuje pretijesna majica, a nije domaće. Da kojim slučajem prodaja pokaže trend pada, prodavačica bi, vjerujem, pokazala i donji stražnji dio. A veće razgoličavanje bi ometala jedino loša vremenska prognoza. Možda je ovo samo test preko mandarina za ljetnu prodaju lubenica. Znamo svi da su tada vremenski uvjeti idealni za pokazivanje i prodaju slasnih i sočnih lubenica.
I svakog dana vidimo sve više i više moralno posrnuće našeg društva. Razne afere, milijunske pljačke države koje traju više od dva desetljeća bez ikakvih sankcija. Pravosuđe je uvelike korumpirano, a većina medija pristrana. I u takvom ambijentu posve je normalno da se dnevni listovi i portali bave stvaranjem „zvijezde" od prodavačice mandarina, na jedan seksistički i prizeman način. Dosad su nam davali kruha i igara, a od danas sisa i mandarina. Pa se zabavi, narode! Ponor u koji smo upali toliko je dubok, da mu se, gledajući odozgor, ne vidi dno. Ali bar ćemo biti spašeni od prehlade i gripe - tu je vitamin C, a time jačamo i prodaju domaćeg, nešpricanog i sočnog voća. A još dok bude u ponudi lubenica, u vrelim ljetnim danima...
Ali najvažnije je sve prekriti žutilom, podmetanjima, lažima i, naravno, mandarinama. Obični građanin, bez veza i vezica, nije čak zaštićen niti od javnih progona, ni šikaniranja, dok elite rade doslovno sve što žele, bez ikakvih sankcija.
I tako, u društvu u kojem nema pravde , ni morala, a niti nešto pretjerane pameti, što drugo očekivati, nego da se šalje poruka kako se uspijeva fizičkim izgledom, bujnim poprsjem i medijskom naklonošću, a ne marljivim radom.
Zašto razne tiskovine, portali, čiji sadržaji godinama zaglupljuju čitatelje, ne bi napravili istu takvu priču s nekom drugom prodavačicom mandarina - recimo, umirovljenicom. Vjerujem, naveli bi razlog, kako njezine mandarine nisu tako sočne, a možda su i špricane.
A kako bi se onda narod hranio senzacijama, niskim strastima, aferama, preljubima, golotinjom, ideološkim podjelama, ako bi oni pisali priče o uspjehu od vlastitog rada, ili o pričama o realno teškom životu većine stanovnika naše zemlje.
Vjerovao sam da je ovo samo neka šala, da još i danas može biti neka sitna fora. Ali ispade da smo uvezli još jednog frika za putujući cirkus kiča. I dok se muškarčine i dalje zaustavljaju pored štanda, tezga stoji prazna. Poštene djevojke ostaju za tezgama i dalje rade, a krajputašice smo uvezli u svoje dnevne sobe, jer se na današnjim tezgama ne prodaje voće nego duše... tijelo je ionako odavno prodano. Da, duše. I nikad jeftinije nisu koštale. Totalna rasprodaja.
A nama je lijepo, daju nam kruha, pa malo igara, i na kraju za desert sisa i mandarina.
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -
trpimir11.10.2019. u 17:38
U prilogu kaže: „Grad je tužio Ministarstvo i izgubio spor. Lidl sada tuži Grad zbog otezanja s izdavanjem uporabne dozvole i nastale štete.“ Koliko će sada građani Slavonskog Broda morati platiti bahaćenje čelnika Grada? Koliku odštetu traži Lidl? Koliko je... Prikaži sve do sada iz Gradskog proračuna potrošeno za razne odštete i odvjetničke usluge? Koliko građane košta samopromocija, PR i bahaćenje odgovornih u Gradu? Zašto se o tome ne piše na ovom portalu? Zašto portal koji je financiran novcem svih građana ne prenosi upite oporbe (posprdni članci se ne računaju) i selektivno prenosi informacije? Treba li pisati peticiju da se ukine financiranje ovog portala javnim novcem budući da portal ne služi građanima kao sredstvo informiranja nego služi za samopromociju jednog čovjeka i njegovo održavanje na vlasti?
-
Zeljka1711.10.2019. u 13:42
Spomenute smo teme već ranije obradili pa nema smisla ponavljati, a više o njima moguće je saznati na sljedećim poveznicama: https://sbplus.hr/slavonski_brod/politika/upravasamouprava/nakon_11_godina_staza_u_gradu_-_stavljen_na_raspolaganje.aspx#.XaBqEkYzaM8 https://sbplus.hr/slavonski_brod/politika/upravasamouprava/pozeljnija_su_otpustanja_ili_nova_zaposljavanja_radnika.aspx#.XaBqKUYzaM8
- Prikaži sve komentare
-